خبرهای داغ:

توجه ویژه اداره آب و فاضلاب شهرستان شاهرود به فریضه نماز

شاهرود_ جلسه شورای اقامه نماز اداره امور آب و فاضلاب شهرستان شاهرود در راستای اجرای اقامه نماز و فعالیت‌های فرهنگی پیرامون این فریضه مهم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۶۴
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

توجه ویژه اداره آب و فاضلاب شهرستان شاهرود به فریضه نمازبه گزارش خبرنگار بسیج، جلسه شورای اقامه نماز و فرهنگی امور آب و فاضلاب شهرستان شاهرود با محوریت برنامه ریزی، هماهنگی و ارائه پیشنهادات جهت برگزاری با شکوه و رفع موانع اقامه نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی در امور شهرستان با حضور مدیر امور، ائمه جماعت، اعضای شورای اقامه نماز و مدیران واحد‌ها در محل اتاق جلسات برگزار گردید.
در این نشست مقرر گردید از هریک از واحد‌های تحت پوشش امور یک نفر از همکاران به پیشنهاد مسئول مستقیم و رابط نماز و در نهایت تایید مدیر امور به عنوان سفیر نماز معرفی و ابلاغ کتبی صورت گیرد و باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی مقرر گردید نماز خانه امور مرتبا ضد عفونی و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط ستاد مقابله با کرونا رعایت گردد.
به جهت حضور کارکنان این اداره در نماز جماعت، جلسات و حلقه‌های صالحین پایگاه بسیج قبل و بعد از نماز جماعت و در نمازخانه امور برگزار و مدیران واحد‌ها نسبت به تشویق همکاران و ایجاد فضا و رفع موانع موجود جهت حضور حداقل ۵۰ درصد همکاران زیرمجموعه در نماز جماعت اقدام فرمایند.
در این نشست نسبت به تبلیغات نماز و امور فرهنگی در اتوماسیون شرکت و فضای مجازی و اجرای مصوبات فعالیت‌های مربوط به اقامه نماز و شورای فرهنگی در طول سال توسط اعضای شورا انجام و ابلاغ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار