همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در چلگرد برگزارشد؛

یادواره شهدای دانش در دبیرستان الزهرا

یادواره شهدای دانش همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت ۱۳ آبانماه در دبیرستان الزهرا سلام الله علیها شهر چلگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۰۱
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، با گرامیداشت 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی گفت: امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر با اشاره بر اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نسل قدرشناسی هستند افزود: برگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در مقابله با ترفندهای های شوم دشمنان داشته و ارتقاع روحیه استکبار ستیزی در نسل جوان دارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگهداشتن راه شهدا و امام راحل است، راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود و برای خدا کار می‌‌کردند و اگر کار ما برای رضای خدا باشد از تعریف و تمجید دیگران در کار خود مغرور و از سرزنششان نا امید و مأیوس نمی‌شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان،ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون پاک و مطهر شهدا و ایثار و فداکاری مردم ولایت‌مدار همواره بدون توقف به پیش می‌رود.

کارشناس مسایل مذهبی با اشاره به ضرورت انتقال راه شهدا به نسل جوان، گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، انتقال راه شهدا به نسل جوان و امروزی امری ضروریست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر به اهمیت تکریم از خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و افزود: شأن و منزلت خانواده شهدا بسیار بالاست و در همه جا و هر زمان باید این شأن و منزلت حفظ شود.

وی خاطر نشان کرد: امنیت و آسایش و نفس کشیدن ما مرهون خون شهداست، مسئولین در قبال خون شهدا وظیفه سنگینی برعهده دارند و در انجام کارها بر اساس قانون و مقررات بایستی شهدا را  هم ناظر اعمال خودشان بدانند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، معاونین و کارشناسان مدارس و ستاد شاهد آموزش و پرورش شهر چلگرد، بنیاد شهید، خانواده معظم شهدا، مردم ولایتمدار و دانش آموزان برگزار شد، اجرای گروه سرود، مداحی یکی از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، از دیگر برنامه هابود.

این یادواره به همت دبیرستان الزهرا سلام الله علیها شهر چلگرد و با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی، بنیاد شهید و امورایثارگران و آموزش و پرورش این شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار