امام جمعه زرندیه:

امروز ایستادگی و مقاومت ملت ایران الگویی برای تمامی ملت های آزاده است

امام جمعه شهرستان زرندیه ؛ با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در دزدی دریایی اخیر خود از نفتکش ایرانی اظهار داشت: غیور مردان نیروی دریایی سپاه باردیگر ثابت کردند که تمام اقتدار استکبار جهانی و نوکران حلقه به گوش آن یک اقتدار پوشالی و درون تهی است.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۱۲
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ؛ حجت الاسلام  حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: غیور مردان نیروی دریایی سپاه باردیگر ثابت کردند که تمام اقتدار استکبار جهانی و نوکران حلقه به گوش آن یک اقتدار پوشالی و درون تهی است.

حجت الاسلام  حسین ابراهیمی با تاکید بر اینکه امروز ایستادگی و مقاومت ملت ایران ، الگویی برای تمامی ملت های آزاده شده خاطر نشان کرد: افرادی که روزی می خواستند با تصویب لایحه کاپیتالاسیون تمامی عزت ایران و ایرانی را زیر پا له کنند امروز هیمنه پوشالی آنها خرد شده و نمی توانند سر خود را بالا بگیرند.

حسین ابراهیمی افزود: امروز هوشیاری و بیداری ملت‌های منطقه برابر توطئه‌های آمریکا و اذنابش به حدی رسیده است که هر روز شاهد شکست های استکبار جهانی و نوکران حلقه به گوش آن در سرتاسر جهان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاقات بیانگر این است که همواره باید آماده رزم بود و نباید لحظه ای از نیرنگ های سلطه گران و ایادی استتکبار غافل بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار