خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در گفت وگو با خبرنگار بسیج:

افول قدرت آمریکا با اقدامات نظام جمهوری اسلامی/ شکست مفتضحانه آمریکا در افغانستان نشانه افول است

سردار تناکی: آمریکاییان نشان دادند بعد از۲۰ سال که کشور افغانستان را تصرف کرده بودند و به قول خودشان انواع امکانات، تجهیزات و سلاح‌های مختلفی را آورده بودند که پایگاه بزرگی بر علیه ایران، روسیه، چین، پاکستان و هند داشته باشند به‌صورت غیرمنتظره آمریکایی‌ها شکست مفتضحانه‌ای در افغانستان خوردند و باعث فرارشان از افغانستان شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۲۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵



سردار غلامعلی تناکی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با توجه به اینکه بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره)، استکبار جهانی نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار داده بود تا به نحوه‌های مختلف مجدد استعمارگری خودش را داشته باشد و درسی شود که در بقیه کشور‌ها اقدامات انقلابی صورت نگیرد.


وی با بیان اینکه به سه دلیل یوم الله ۱۳ آبان نقش برجسته‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: بعد از انقلاب اسلامی تحولاتی به وجود آمد. در سیزده آبان سال ۵۸ اشغال سفارت آمریکا به منظور اعتراض به سیاست‌های آمریکا، یک سال قبل از آن شهادت تعدادی از دانش آموزان و در سال ۴۳ تبعید امام خمینی (ره) را داشتیم.


تناکی افزود: ۱۳ آبان به‌عنوان الگوی استکبار ستیزی و مقابله با اقدامات آمریکایی‌ها برای ملت ایران رقم خورده است. آمریکا با اقداماتی مردم ایران اسلامی را سال‌ها اذیت کرد و حتی در جا‌های مختلف فشار‌های بی‌حد و حصری را بر علیه مردم وارد کردند که الحمدالله خود مردم مقابله خوبی با آمریکا داشتند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث این شد که توان آمریکا به میزان زیادی افول کند و آمریکایی‌ها دیگر آن قدرت تک جهان نیستند خودشان هم قبول دارند که امروز غول بزرگی هستند که پوکی استخوان گرفته‌اند و دیگر همت بالایی برای تصرف جا‌های مختلف ندارند.


فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خاطرنشان کرد: آمریکاییان نشان دادند بعد از۲۰ سال که کشور افغانستان را تصرف کرده بودند و به قول خودشان انواع امکانات، تجهیزات و سلاح‌های مختلفی را آورده بودند که پایگاه بزرگی بر علیه ایران، روسیه، چین، پاکستان و هند داشته باشند به‌صورت غیرمنتظره آمریکایی‌ها شکست مفتضحانه‌ای در افغانستان خوردند و باعث فرارشان از افغانستان شد.

وی یادآور شد: آمریکای جهان‌خوار در هشت سال دفاع مقدس و تعرض به خلیج‌فارس مستقیما وارد شد و در دفاع از حرم (سوریه و عراق) مستقیم و غیرمستقیم به صورت جنگ‌های نیابتی اتفاقاتی رقم زد و مشکلاتی را برای کشور‌های مسلمان به وجود آورد و از همه مهمتر با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهد مسلمانان را به جان هم می‌اندازد باعث می‌شود که مسلمانان نتوانند وضعیت اقتصادی و اتحاد و همدلی خوبی داشته باشند که با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی مقابله کنند.

تناکی افزود: انشاءالله ما بتوانیم از این روز‌ها (۱۳ آبان) قدر بدانیم و باعث اتحاد و همدلی شود. به‌جهت این‌که برون رفتی از مشکلات اقتصادی که مقدار زیادی را مستکبرین به ما تحمیل کردند و متاسفانه ایادی داخلی هم تقویت وحمایت کردند داشته باشیم با اتحاد، همدلی، همت و به این سمت که انتظار داشته باشیم دیگران مشکل ما را حل کنند نرویم؛ موفق خواهیم شد.
وی گفت: ما در داخل کشور کسر و کمبودی نداریم و تنها کسر و کمبود همتی است که خیلی از مسئولین ما چشم به بیرون دوختند و حال و حوصله استفاده از امکانات را ندارند. اگر ما همت و تکیه‌بر داخل داشته‌باشیم قطعا می‌توانیم همانطور که در بحث‌های نظامی، موشکی و لیزری موفقیت‌ها و اختراعاتی داشتیم و به پیروزی‌هایی دست یافتیم که باعث بازدارندگی شده‌است اگر در بعد اقتصادی همتی کنیم و دست‌به‌دست هم دهیم قطعا به زودی مشکلات اقتصادی رفع می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: سردار سلیمانی عزیز یکی از منادیانی بوده‌اند که هم وحدت داخلی و هم خارج کشور را ندا دادند و متاسفانه استکبار هم شناسایی خوبی داشت حاج‌قاسم به گفته رهبر انقلاب یک مکتب بود و در حال حاضر اگر خود حاج قاسم نیست مکتب حاج قاسم وجود دارد و باید پیروی از این مکتب با جدیت دنبال کنیم تا همان گونه که حاج قاسم‌ها دنبال رشد نظام اسلامی بودند بتوانیم به آن مرحله برسیم. ان شاءالله

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار