خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

برگزاری یادواره 13 شهید دانش آموز در لردگان

یادواره 13 شهید دانش آموز شهرستان لردگان به همت واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان متوسطه اول نمونه شهدای هسته ای لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۵۷
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، به همت واحد مقاومت بسیج دانش آموزی نمونه شهدای هسته ای لردگان و در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی یادواره 13 شهید دانش آموز با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان , خانواده معظم شهدای دانش آموز, معاون پرورشی و کارشناسان آموزش و پرورش و مسئول و شورای حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده لردگان و بیش از 250 نفر معلم ودانش آموز دبیرستان نمونه شهدای هسته ای لردگان برگزار شد.

در این مراسم رحیم علی شهبازی مدیر دبیرستان لردگان ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی وعرض خیرمقدم به حاضرین سخنانی با بیان اینکه استکبارستیزی شیوه شهدا بود گفت: بسیار خرسندیم که امروز ما میزبان شهدا هستیم و امیدواریم که ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم و هیچگاه یاد و خاطر شهدا را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین  رحمانی امام جمعه لردگان هم در این مراسم  گفت: ما امروز این آسایش و امنیت را به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم داریم چرا که تمام توطئه های دشمنان در منطقه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و نباید از دشمن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا غافل باشیم و باید تابع راه و آرمان های شهدا باشیم تا دشمن را منکوب و شکست دهیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به نابودی کامل داعش گفت: شما دانش آموزان باید همواره گوش به فرمان ولایت بوده و راه شهدا و صالحان را ادامه دهید و در درس خواندن کوشا و فعال باشد تا بتوانید آینده کشور را رقم بزنید و کشورتان را در همه زمینه ها خودکفا کنید تا شهدا از شما راضی باشند.

پخش کلیپ، قرائت قرآن، مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های این یادواره شهدا بود.

این برنامه در بزرگداشت شهدای دانش آموز شهرستان لردگان از جمله شهیدان عوض الله حسنی, شهید محمد حسنی, شهید خداکرم فتاحی, شهید ولی ولی پور, شهید محمد علی مولائی , شهید ولی الله شاهرخی , شهید جلیل رحیمی , شهید رضا زنگنه , شهید بهروز اردشیری , شهید ظفر خالدی ,شهید رحمت الله شریف پیران ,شهید صفقلی شاه حسینی و شهید چراغعلی صادقی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار