خبرهای داغ:
پیام فرمانده سپاه میانه به اقدام تحسین برانگیز ملی پوش شنای کشور؛

پذیرش نکردن مبارزه با ورزشکاران اسرائیلی نشانه بصیرت جوانان انقلابی است

تبریز- فرمانده سپاه میانه با صدور پیامی از اقدام تحسین برانگیز و انقلابی مهدی انصاری ورزشکار میانه ای مبنی بر عدم قبول رقابت با حریف اسرائیلی، تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۴۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این پیام آمده است:

   همچنان که روز به روز به پایان عمر رژیم غاصب اسرائیل نزدیک و نزدیکتر می شویم، شاهد نفرت روزافزون مردم جهان نسبت به این جرثومه فساد و توحش در منطقه هستیم.

   طی چند سال اخیر، بسیاری از برجسته ترین ورزشکاران مسلمان و غیرمسلمان جهان نیز همچون دیگر انسانهای متعهد و وارسته با عدم رویارویی با ورزشکاران این صهیونیستهای ظالم، مردانگی و غیرت خود را به نمایش گذاشته و نفرت خود را نسبت به اقدامات وحشیگرانه این رژیم، به نمایش می گذارند.

   عدم پذیرش مبارزه با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی و به رسمیت نشناختن این رژیم کودک کش توسط ورزشکاران جهان، نتیجه ای از حرکت بصیرانه جوانان ورزشکار و انقلابی کشور عزیزمان است.

    ورزشکاران ولایی و ظالم ستیز ما تاثیرات گسترده ای در بین جوانان فهمیده جوامع بین المللی گذاشته و موجبات آگاهی روزافزون آنان در این عرصه شده اند و امثال مهدی انصاری الگوهایی از این ورزشکاران غیور کشورند.

   لذا اینجانب حسین محمدی فرمانده سپاه میانه بر خود وظیفه می دانم از اقدام انقلابی مهدی انصاری ملی پوش و کاپیتان تیم شنای کشور در عدم پذیرش مقابله با حریف صهیونستی خود در مسابقات جهانی قطر و به رسمیت نشناختن این رژیم منحوس، تحسین و تقدیر کرده و این پیروزی بزرگ را بر ایشان و خانواده مکرمشان تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برایشان موفقیت و سربلندی روزافزون آرزومندم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار