خبرهای داغ:

استفاده از ظرفیت برای ارتقا کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری حوزه تعلیم و تربیت

شاهرود_امام جمعه شاهرود بر استفاده از ظرفیت برای ارتقا کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری حوزه تعلیم و تربیت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۵۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
استفاده از ظرفیت برای ارتقا کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری حوزه تعلیم و تربیتبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: باید تحقیق میدانی شود که کرونا چقدر نسبت به حوزه تعلیم و تربیت اثر منفی گذاشته است.
او افزود: بعضی کشور‌های زیر بار تعطیلی مطلق مدارس نرفتند تا کار علمی عقب نماند و باید حضور معلم در مدرسه و برگزاری کلاس مجازی در مدرسه انجام تا ساختار کلاسی حفظ و اثرگذاری بهتری داشته باشد.
امام جمعه شاهرود بر استفاده از ظرفیت برای ارتقا کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری حوزه تعلیم و تربیت تاکید کرد.
باسوادی بیش از ۴۰۰ نفر سوادآموز در شاهرود
ربابه یاورپناه مدیر نهضت سوادآموزی شهرستان شاهرود نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات سال ۱۳۹۹ این نهاد، با بیان اینکه ۲۵۶ نفر در سال ۱۳۹۹ تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند، گفت: ۱۱۲ نفر از این تعداد قبول شدند و بیشترین قبولی را در طول سال‌های گذشته داشتیم.
او افزود: ثبت نام ما در دوره اول ۹۰ نفر و دور انتقال ۷۰ نفر و تحکیم سواد ۹۶ نفر بودند که در مجموع حدود ۴۵ درصد قبولی سوادآموزان را شاهد بودیم.
یاورپناه ادامه داد: باسواد نمودند بیش از ۴۰۰ نفر و تحت پوشش بیش از ۱۲۰۰ نفر در چهار سال اخیر، رتبه اول استانی در عملکرد و طرح پیوند سواد و کارگاه مهارتی فنی خیاطی در استان که فراهم کردن زمینه اشتغال را ایجاد کرده از توفیقات این نهاد بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار