خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) عنوان کرد؛

شهیدان رجایی و باهنر الگویی مناسب برای خدمتگزاری صادقانه/ رمز پیروزی یک دولت مردمی بودن آن است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر لزوم الگوگیری دولتمردان از شهیدان رجایی و باهنر، این شهدای والامقام را الگوی مناسب برای خدمتگزاری صادقانه دانست.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۴۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

شهیدان رجایی و باهنر الگویی مناسب برای خدمتگزاری صادقانه/ رمز پیروزی یک دولت مردمی بودن آن استحجت الاسلام حسین علیی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به آغاز به کار کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: با توجه به تحولی که در دولت شکل گرفته امیدواریم به برکت خون شهدا دولت تشکیل شده یک دولت مردمی و خدمتگزار باشد.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی یک دولت مردمی بودن آن است، گفت: با توجه به اینکه شعار دولت آیت الله رئیسی مردمی بودن است دولتمردان بايد مردمی بودن را در رأس كارهای خود قرار دهند چراکه رمز پیروزی یک دولت مردمی بودن، به فکر مردم بودن و رفع مشکلات و دغدغه‌مندی‌های مردم است.

*شهید رجایی و باهنر سمبل یک دولت مردمی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شهید رجایی و باهنر را سمبل یک دولت مردمی دانست و بیان کرد: در رأس دولت سیزدهم شخصی همچون آیت الله رئیسی قرار دارد که نمونه بارز یک فرد انقلابی و ولایتمدار است و دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم و کشور است.

وی با تاکید بر لزوم الگوگیری دولتمردان از شهیدان رجایی و باهنر، این شهدای والامقام را الگوی مناسب برای خدمتگزاری صادقانه دانست و عنوان کرد: دولتمردان باید با بهره‌گیری از شهدا و الگو قرار دادن آنها با تلاش، جدیت، مدیریت جهادی و دغدغه‌مندی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و با اخلاص و ولایتمداری خدمتگزار واقعی مردم باشند و بتوانند دولت انقلابی که مقام معظم رهبری در منشور گام دوم انقلاب بر آن تاکید دارد تشکیل دهند.

علیی با بیان اینکه دولتمردان باید با روحیه جهادی، رفع مشکلات مردم و کشور را در اولویت قرار دهند، تصریح کرد: دولتمردان باید با تمام تلاش و جدیت و با نگاه به درون منهای اقتصاد شرطی که متاسفانه در طول هشت سال گذشته غرب‌گراها و لیبرال‌ها انجام دادند و جبران آن کار سخت ولی شدنی است با توکل بر خدا، ائمه معصومین(ع) و شهدا به جامعه خدمت کنند.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی دولت ادامه دادن راه شهدا و عدم پایمال کردن خون شهدا است، یادآور شد: تنها راه برون رفت از مشکلات و عاقبت بخیری ادامه دادن راه شهدا و الگوبرداری از آنان است و اگر تمام مردم به خصوص قوه مجریه از شهدا الگوبرداری کرده و در راه شهدا حرکت کنند موفق بوده و به طور قطع به اوج رستگاری خواهند رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات