امام جمعه نهاوند عنوان کرد

سبک زندگی شهیدان باهنر و رجایی الگویی برای همه اعصار

نهاوند-امام جمعه نهاوند گفت: سبک زندگی شهیدان باهنر و رجایی الگو و نمونه‌ای ارزشمند برای همه اعصار است.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۳۴
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

سبک زندگی شهیدان باهنر و رجایی الگو و نمونه‌ای برای همه اعصاربه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در آیین غبارروبی گلزار شهدای شهرستان نهاوند به مناسبت هفته دولت با اشاره به سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: سبک زندگی شهیدان باهنر و رجایی الگو و نمونه‌ای ارزشمند برای همه اعصار است؛ چراکه این دو بزرگواردر همه دوران زندگیشان اخلاص، متانت، تواضع و گذشت را سرلوحه خود قرار دادند.

وی افزود: تقوی و ساده‌زیستی این دو شهید والامقام، یکی از دلایلی است که باعث دوچندان شدن مقام و منزلت این بزرگواران نزد مردم شده است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به تبلور سبک زندگی بزرگان و شهدا و سرداران شهید گفت: در پرداختن به سبک زندگی چهره‌های مهم مذهبی ایرانی، اسلامی و انقلابی در برنامه‌های ملی و مذهبی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در زندگی فردی و اجتماعی و مادی و معنوی انسان تاثیر بسزایی دارد، ساده زیستی است که از نظر فرهنگ دینی هم یکی از ارزش‌های متعالی به حساب می‌آید و شهیدان این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند .

مغیثی ابراز داشت: شهدای گرانقدر ما و از جمله آنها سردار رشید اسلام حاج میرزا محمد سلگی راه شهیدان باهنر و رجایی را ادامه دادند و نمونه بارز یک شخصیت ساده زیست بودند .

وی خطاب به مسئولین گفت: ما مسئولین باید ویژگی‌های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، ساده‌زیستی و تقوا و مردم داری را در دستور کار خود قرار دهیم و برای رضای خدا و خدمت به خلق تلاش کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار