خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه به مناسبت هفته دولت در نهاوند

نهاوند-فرماندار نهاوند از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۲۷۷میلیارد تومان در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۱۸
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه به مناسبت هفته دولت در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان نهاوند که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در هفته دولت در شهرستان نهاوند بیش از ۷۹ طرح عمران شهری، خدماتی، صنعت و کشاورزی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود تا مردم در شرایط سخت تحریم‌ها از خدمات آنها بهره‌برداری کنند

وی گفت: اعتبار اختصاص داده‌ شده برای این طرح‌ها بیش از ۲۷۷ میلیارد تومان است که اشتغال‌ و توسعه خوبی برای شهرستان دربر خواهد داشت.

فرماندار نهاوند بیان داشت: از مجموع این طرح‌ها تعداد ۵۱ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و ۲۸ پروژه نیز با اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که امیدواریم در دولت بعد روی زمین نمانند و به بهره‌برداری برسند .

وی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی در شهرستان خواهیم داشت که صرفاً شامل هفته دولت نمی‌شوند، افزود: به دلیل شرایط قرمز کرونایی حاکم بر شهرستان اکثریت افتتاحیه‌ها و برنامه‌ها موکول به روزهای آینده خواهد شد.

ناصری بیان داشت: بنده و تمام مدیران شورای اداری تا آخرین لحظه خدمتگزار و قدردان مردم عزیز، شریف و نجیب شهرستان نهاوند خواهیم بود.

وی عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای ارزشمند و ماندگار نظام اسلامی هستند و سالروز شهادت این شهدای گرانقدر با شکوه بیشتری باید برگزار و اجازه داده نشود،  این ایام به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات