خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

توزیع ۳۵۰ هزار بسته معیشتی در استان همدان

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تاکنون در سطح استان حدود ۳۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه و واگذار شده است.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۹۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

توزیع ۳۵۰ هزار بسته معیشتی در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در آیین توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان که در اردوگاه فجر همدان با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و هفته دولت اظهار داشت: شهید رجایی و شهید باهنر با شهادت خود در ابتدای انقلاب اسلامی برای همه الگو بودند.

وی عنوان کرد: با شیوع بیماری ویروس کرونا، بین نهادهای تحت پوشش رهبری مانند کمیته امداد، ستاد اجرایی امام(ره)، سپاه، سازمان تبلیغات، اداره اوقاف و ... یک وفاق و همدلی ایجاد شد که به لطف خدا توانستیم در راستای جامعه هدف کمک‌هایی را در سطح استان داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تا به امروز در سطح استان حدود ۳۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه و واگذار شده است ،گفت: در راستای ساخت و ساز خانه‌های آسیب دیده از سیل در استان کمک‌های بسیار خوبی اتفاق افتاد.

وی در خصوص کمک‌های انجام شده در بحث ویروس کرونا با بیان اینکه در سطح استان بین دستگاه‌های اجرایی وحدت رویه ایجاد شد، گفت: ما توانستیم از هم‌افزایی بین مسئولین و اقشار مختلف استفاده کنیم و با هدایتی که در مجموعه استان در ستاد کرونا، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و قرارگاه امام رضا (ع) اتفاق افتاد، توانستیم از پیک‌هایی که در استان ایجاد شد با یک شیب ملایمی عبور کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی و به ویژه گام پنجم که طرح واکسیناسیون است در سطح استان اقداماتی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح در شهرستان‌ها مردم برای واکسینه شدن دعوت شده‌اند و به لطف خداوند تاکنون حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد جامعه هدف واکسینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم که با اهتمام دولت جدید بتوانیم تا هفته بسیج جامعه هدف را در کل کشور واکسیناسیون کنیم، تاکید کرد: ایمنی و پیشگیری یکی از اهداف مهم طرح شهید سلیمانی است که باید در قالب این طرح آموزش‌های لازم را به مردم بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار