خبرهای داغ:
استاندار همدان عنوان کرد

نقش بی‌بدیل سپاه انصارالحسین(ع) همدان در توسعه استان

همدان-استاندار همدان به نقش بی‌بدیل سپاه انصارالحسین(ع) همدان در موضوعات مرتبط با توسعه استان اشاره کرد و گفت: اگر در انجام پروژه‌هایی سپاه ورود نداشت آن پروژه‌ها به هیچ وجه انجام نمی‌شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۷۸
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

نقش بی‌بدیل سپاه انصارالحسین(ع) همدان در توسعه استانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدسعید شاهرخی در جلسه ستاد کرونا استان همدان که در سالن جلسات استانداری با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: در استان همدان در تمام بخش‌ها و عرصه‌ها انسجام، وحدت، همدلی و وفاق برای خدمتگزاری به مردم وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در عرصه سلامت مقابله با ویروس کرونا است، عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته، در پیک پنجم کرونا کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی ما سرفراز شد چراکه در پیک پنجم آمار بستری و فوتی نسبت به پیک چهارم کاهش یافته و تعداد مراجعات به مراکز درمانی نیز کاهش یافته است.

استاندار همدان عنوان کرد: با وجود بالا بودن سرعت انتشار ویروس و قرار گرفتن استان در قله شیوع بیمار، خوشبختانه همچنان آمارها کمتر از پیک چهارم است؛ هرچند از دست دادن یک فرد هم ضایع است اما با کمترین آمار توانستیم شرایط را کنترل و مدیریت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارتباط مستقیمی با میزان مبتلایان و آمار فوتی‌ها دارد، گفت: امروز مشکل اساسی در کشور این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته و عادی انگاری کرونا شکل گرفته بنابراین مهم‌ترین کار بعد از واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از عادی انگاری است.

شاهرخی در تشریح اقدامات صورت گرفته ستاد مقابله با کرونا استان همدان به برگزاری ۸۰ جلسه ستاد ملی و ۹۷ جلسه ستاد استانی اشاره و بیان کرد: علاوه بر نشست‌های فرعی هشت کمیته ستاد مقابله با کرونا جلساتی نیز برگزار و شرایط را مدیریت می‌کردند و اقداماتی که در زمینه مهار کرونا انجام دادیم از وجود فاجعه در استان جلوگیری کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی استان در کنترل ویروس کرونا یادآور شد: زحمات سپاه استان در حوزه مقابله با کرونا بسیار قابل تقدیر است و وضعیت موجود را مدیون سپاه و بسیج هستیم و اگر امروز از استان‌های موفق در بحث بستری و کنترل ویروس هستیم به دلیل اقدامات اثربخش سپاه است که از فاجعه جلوگیری کرده است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نیز ۲۰۰ روز در حالت آماده‌باش کامل بود، عنوان کرد: دستگاه قضایی، شهرداران و فرمانداران اصناف، همکاری لازم را با ستاد مقابله با کرونا داشتند، و زحمات آیت الله شعبانی و همچین نقش محوری ائمه جمعه در توجیه هیئت‌های مذهبی و تعطیلی نماز جمعه قابل تقدیر است که تمام این تلاش‌ها موجب شد تا شرایط مطلوبی در استان داشته باشیم.

وی به نقش بی‌بدیل سپاه انصارالحسین(ع) همدان در موضوعات مرتبط با توسعه استان اشاره و بیان کرد: سپاه و بسیج سازندگی نقش محوری داشته و اگر در انجام پروژه‌هایی سپاه ورود نداشت آن پروژه‌ها به هیچ وجه انجام نمی‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار