خبرهای داغ:
سردار مجیدی خبر داد

کمک ۲۰۷ میلیارد تومانی مردم همدان در رزمایش کمک‌های مومنانه

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه از کمک ۲۰۷ میلیارد تومانی مردم همدان در رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۳۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کمک ۲۰۷ میلیارد تومانی مردم همدان در رزمایش کمک‌های مومنانهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جلسه ستاد کرونا استان همدان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: امیدورام خداوند به ما توفیق دهد در مسیر راه شهدا قرار گرفته و ادامه دهنده راه پرافتخار آن‌ها باشیم.

وی در تشریح اقدامات سپاه و بسیج استان همدان در کنترل و مهار ویروس کرونا و اثربخشی راه‎اندازی ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: در استان همدان بلافاصله پس از شیوع ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا راه‌اندازی و با ساختاری منسجم و منظم شکل گرفت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه پس از ابلاغ اجرای طرح شهید سلیمانی، تیم‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی برای اجرای طرح شکل گرفت، عنوان کرد: سردار فرجی جانشین فرماندهی سپاه همدان در اجرای طرح بسیار تلاش کرد و تمام وقت خود را پای کار گذاشت و سهم بسیار بزرگی در این عرصه داشتند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح، پشتیبانی و بسیج کردن نیرو‌های مردمی به عهده سپاه بود، تصریح کرد: باتوجه به اهمیت آموزش که یکی از موضوعات اصلی در کنترل ویروس بود در روز‌های آغازین شیوع ویروس ۱۳ نفر نیروی بسیج آموزش‌های لازم برای کمک به کادر درمان در سطح استان را فرا گرفتند و فعالیت‌های لازم را انجام دادند.

سردار مجیدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه از کمک ۲۰۷ میلیارد تومانی مردم همدان در رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد و بیان کرد: در سطح استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی، فرمان امام (ره) و ستاد مردمی حجم وسیعی از کمک‌های مردمی جمع‌آوی و در دست جامعه هدف قرار گرفت.

وی با اشاره به قرار گرفتن استان در پیک پنجم کرونا و اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی به تشریح اقدامات سپاه و بسیج در اجرای طرح پرداخت و تاکید کرد: برای تسریع روند واکسیناسیون ۲۵۰ نیروی بسیجی برای کمک به کادر درمان استان همدان به کار گرفته شده است تا سطح واکسیناسیون در استان به سطح مطلوبی برسد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم کپسول‌های اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن‌ساز را فراهم کنیم تا ورودی به بیمارستان‌ها کاهش یابد و در منازل اقدامات و خدمات لازم صورت پذیرد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبکه درمان به وجود سه شهید مدافع سلامت در استان اشاره کرد و یادآور شد: جامعه سلامت با ایثار و از خود گذشتگی در این راه مجاهدت کرده و جانانه پای کار بودند.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار