حسین حسامی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس:

شورای شهر مشهدمقدس پای کار خدمت جهادی

تمام اعضای ستاد کرونای استان، بویژه سپاه امام‌رضا(ع) و جامعه بسیج پزشکی با روحیه ایثار و شهادت در این مجموعه پای کار آمده‌اند.
کد خبر: ۹۳۶۶۴۷۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ حسین حسامی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در حاشیه بازدید از قرارگاه عملیاتی - مردمی شهید سلیمانی و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: تمام اعضای ستاد کرونای استان، بویژه سپاه امام‌رضا(ع) و جامعه بسیج پزشکی با روحیه ایثار و شهادت در این مجموعه پای کار آمده‌اند. 

دکتر حسامی همچنین اظهار داشت:در هر عرصه‌ای که اقدامات ما توام با روحیه جهادی و ایثار و گذشت باشد، بدون شک منتج به پیروزی خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد مقدس افزود:با توجه به بحران پیش آمده، عناصر حزب‌الهی، انقلابی و متخصص پای کار آمده‌اند و در قالب قرارگاه شهید سلیمانی نسبت به مدیریت موج پنجم کرونا درحال اقدام هستند و خدمت‌رسانی مستقیم به زائرین و مجاوران بارگاه منور رضوی را در دستورکار دارند.

دکتر حسامی افزود:شورای شهر مشهدمقدس نیز در جریان خدمت جهادی پای کار آمده و در قالب لایحه دوفوریتی که به تصویب رساند، زیرساخت‌ها و نیروها و سالن‌های شهرداری مشهد را در خدمت ستاد کرونای استان قرار داد. 5 میلیاردتومان اعتبار نیز به منظور تامین بخشی از هزینه‌های لازم و ضروری برای مداوای بیماران کرونایی به این ستاد اختصاص یافت.

دکتر حسین حسامی در انتها گفت:روحیه ایثارگری، از زمان دفاع مقدس، دوران سازندگی و حال نیز در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و دفاع از سلامت شهروندان به میان آمده و همه پای کار هستند تا موج پنجم را پشت سر بگذاریم.  براساس ظرفیت‌های استان و شهر مشهد باید پیگیری‌ها صورت گیرد و تمهیدات لازم نیز برای مدیریت شرایط در ادامه کار پیش‌بینی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار