معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

حفظ اشتغال ‌موجود اولویت مهم استان مرکزی است

فرخی حفظ اشتغال ‌موجود در واحدهای صنعتی و تولیدی را از اولویت‌های استان برشمرد و گفت: حمایت از جهش تولید نیازمند همدلی و عزم جدی همه دستگاه‌ها است
کد خبر: ۹۳۶۲۲۶۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سعید فرخی صبح امروز در نشست اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی اظهار کرد: بخش تولید از اهمیت ویژه‌ای در استان برخوردار است و همه دستگاه‌ها باید تلاش خود را برای افزایش تولید به کار گیرند.

وی تصریح کرد: نامگذاری امسال به نام سال تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها نشان دهنده اهمیت تولید بوده و نیازمند همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه امروز تامین نقدینگی و خرید مواد اولیه از عمده‌ترین چالش‌های پیشروی بخش تولید است، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی متناسب با ماموریت‌ها و وظایف خود باید راه را برای تولیدکنندگان هموار کرده و زمینه رونق تولید را فراهم سازند.

 فرخی افزود: حمایت از جهش تولید نیازمند همدلی و عزم جدی همه دستگاه‌ها است و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرند.  

 وی با اشاره به وضعیت کارگران دارای حقوق معوق بیان کرد: در 4 ماهه ابتدای  نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان کارگران حقوق معوق 84 درصد کاهش یافته و از 3 هزار و 48 نفر به 485 نفر رسیده است.

فرخی تعداد شرکت‌های تولیدی دارای حقوق معوق را 13 واحد برشمرد و ادامه داد: مجموع ماه‌های معوق با کاهش 55 درصدی از 120 ماه به 53 ماه کاهش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار