خبرهای داغ:

گردهمایی دختران نوجوان هفته «عفاف و حجاب»

به همت پایگاه حنانه حوزه حضرت نرجس (س) و با هدف پاسداشت هفته عفاف و حجاب، گردهمایی با شرکت نوجوانان بسیجی این پایگاه در بوستان محله اندیشه پردیسان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۰۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم حداد زادگان فرمانده پایگاه ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متعددی از سوی پایگاه در راستای گسترش مفاهیم این حوزه ترتیب داده شد که گردهمایی با حضور نوجوانان بسیجی پایگاه حنانه و همراهی مادرانشان در بوستان محله از جمله آن‌ها بود.

وی ابراز کرد: پیش از برگزاری این گردهمایی اعلان‌هایی (پوستر) در خصوص موضوعات مرتبط با این رویداد تهیه کردیم که طی مراسم از شرکت کنندگان خواسته شد تا اعلان‌ها را در محلی که برای این کار اختصاص یافته بود نصب کنند تا محتوای آن‌ها مورد بازدید عموم افراد قرار گیرد.

فرمانده پایگاه حنانه اظهار داشت: با تلاشی که از سوی یکی از مربیان حلقات صالحین پایگاه حنانه صورت گرفت، مسابقه‌ای از محتوای اعلان‌ها طراحی و اجرا شد.

همچنین در بخش دیگری از برنامه قطعات آوایی و صوتی متناسب با این رویداد که پیش از این آماده شده بود، منتشر شد.

در ادامه خانم حدادزادگان عنوان کرد: افزون بر این، دو کارگاه آموزشی برای رده سنی نونهالان و نوجوانان در پایگاه حنانه برگزار شد که طی آن‌ها با نمایش پویانمایی سعی شد گزاره‌های این حوزه از بدین روش برای شرکت کنندگان تبیین گردد. همچنین با توجه به اینکه علت اصلی ایجاد شک و شبهه پیرامون موضوعات مختلف عدم آشنایی با مبانی است، فرصتی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت تا شبهات خود پیرامون این مسائل را مطرح کرده و پاسخ‌های معقول دریافت کنند.

گفتنی است برگزاری تمامی برنامه‌ها در همه سطوح با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام گرفته است.

انتهای پیام/بشارتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار