مراسم تشیع مادر شهید در فرخشهر؛

مادر شهید سید سعید طاهری آسمانی شد

مادر شهید سید سعید طاهری پس از 37 سالها تحمل درد فراق، به فرزند شهیدش پیوست و در جوار مزار شهدای در بهشت صالح فرخشهر، به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۹۵
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حاجیه خانم بیگم سمیع مادر"شهید سید سعید طاهری" اسوه‌های صبر،استقامت و پایداری در سن 81 سالگی دار فانی را وداع گفت به رحمت ایزدی پیوست.

مراسم خاک‌سپاری پیکر پاک و مطهر مادر شهیدطاهری با رعایت اصول بهداشتی و انجام فاصله گذاری  با حضور جمعی از مردم و مسئولین، برگزار و در بهشت صالح فرخشهر قطعه ایثارگران آرام گرفت.

همچنین مراسم سومین و هفتمین روزخاکسپاری حاجیه خانم "بیگم سمیع" مادر شهید وگرامیداشت پدر بزرگوار شهید مرحوم "حاج سید اسحاق طاهری" روز دوشنبه 28تیرماه 1400 از ساعت 18 الی 19:30 در کنار تربت پاکش (در فضای باز با رعایت اصول بهداشتی) برگزار می شود.

شایان ذکراست: "شهید سید سعید طاهری "(درسن ۱۸ سالگی) در سال 61 و عملیات محرم به خیل شهدا پیوست و پس از تشیع در گلزار شهدای فرخشهر استان چهارمحال و بختیاری آرام گرفت.

گفتنی است:عملیات محرم از نوع عملیات‌های محدود دفاع مقدس بود که آبان سال ۶۱ در منطقه عمومی موسیان بر روی ارتفاعات جبال حمرین آغاز شد.

ویژگی‌های مهم این عملیات دستاوردهای آن بود که منجر به آزادسازی ۷۰۰ کیلومترمربع از خاک ایران و ۳۰۰ کیلومتر از خاک عراق شد و باعث شکستن جو حاصل از عدم پیروزی عملیات رمضان شد.

همچنین با پیدایش دورنمای شهر العماره عراق از روی بلندی‌های جبال حمرین در این عملیات باعث شد استراتژی جدید برای عملیات گسترده در منطقه جنوب که هدفش تعیین سرنوشت جنگ بود حاصل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار