خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

اجرای59برنامه ذیل سند تحول توسط بسیج فرهنگیان ودانش آموزی/تشکیل 93تیم جهاد علمی در مرکز استان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تحصیلی،59 برنامه آموزشی، پرورشی و تربیتی ذیل سند تحول بنیادین توسط بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با مشارکت همه ارکان تعلیم و تربیت استان اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۰۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد علی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان اظهار کرد: در سال گذشته ۸ هزار و ۶۴۰ نفر روز از دانش آموزان استان در طرح هجرت به منظور مرمت، بهسازی و زیبا سازی مدارس، با بسیج سازندگی همکاری کردند.

وی، از اجرای ۳ پویش هم کلاسی مهربان، نذر هوشمند و کمک‌های مومنانه به منظور ارائه خدامات آموزشی و پرورشی، حمایت از دانش آموزان محروم از گوشی هوشمند و توزیع لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی، توسطه بسیج دانش آموزی خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که در قالب پویش نذر هوشمند تعداد ۳۷۰ تبلت هوشمند به ارزش ۷۴۰ میلیون تومان خریداری و در اختیار دانش آموران محروم استان قرار گرفت، عنوان کرد: در پویش کمک‌های مؤمنانه نیزیک هزار و ۳۶ بسته لوازم التحریر و معیشتی به ارزش ۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توسط همین تعداد دانش آموز خریداری و به خانواده دانش آموزان محروم اهدا شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای طرح نظام تربیتی به منظور تحکیم پیوند مسجد و مدرسه توسط بسیج دانش آموزی استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح، از ابتدای سال تحصیلی جدید و در گام نخست، به صورت پایلوت در یکصد مسجد استان اجرایی می‌شود.

وی، با اشاره به تشکیل ۹۳ تیم در مرکز استان به منظور تداوم نهضت جهاد علمی، آموزشی و تربیتی دانش آموزان محروم، بیان کرد: این طرح در سال تحصیلی جدید در مساجد و با رویکرد پیوند و برخورداری هر چه بیشتر دانش آموزان از فیوضات معنوی این پایگاه‌های علمی، تربیتی، اجتماعی، فرهنگی، عقیدتی و مذهبی اجرا می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، هدف از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس استان را مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان در بین دانش‌آموزان مدارس و ایجاد پل ارتباطی بین ۳ رکن اصلی تعلیم و تربیت یعنی خانه، مدرسه و مسجد، دانست.
 
واقعی گفت: با اجرای با کیفیت برنامه‌های فرهنگی از قبیل: طرح شهید «بهنام محمدی» می‌توانیم نسلی صالح و آینده‌ساز تربیت کنیم که آینده‌ی استان، کشور، نظام و انقلاب را تضمین کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار