خبرهای داغ:

تکلیف مدار بودن، رمز موفقیت در کار‌ها و اعمال ماست

شاهرود_مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: تکلیف مدار بودن، رمز موفقیت در کار‌ها و اعمال ما خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۵۴
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر عربعامری در دیدار اعضای ستاد عفاف و حجاب شهرستان شاهرود، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه دی الحجه و پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، و هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: تکلیف مدار بودن، رمز موفقیت در کار‌ها و اعمال ما خواهد بود حتی اگر افراد دیگر هیچ توجهی به این مباحث و معانی نداشته باشند، ما باید به رسالت خود در این زمینه عمل کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، تاکید کرد: گاهی اوقات با یک حرکت می‌توانیم دل‌هایی را به سمت کار و هدف الهی جلب کنیم که این عبادت در راه خداست، اما اگر بتوانیم و انجام ندهیم در درگاه الهی مسئول هستیم.
در این دیدار حجت‌الاسلام مرتضوی عضو ستاد عفاف و حجاب شهرستان شاهرود افزود: ستاد عفاف و حجاب از ستاد‌های راهبردی و نهاد‌هایی است که در شورای انقلاب فرهنگی برای آن وظیفه تعیین شده است. وی یکی از مشکلات عفاف و حجاب را عدم درک کافی برخی از مدیران در این حوزه دانست و تصریح کرد: مشکل دیگر عدم اعتماد به مباحث مطرح شده از سوی متخصصان عرصه عفاف و حجاب است.
در ادامه، سرگرد پاسدار اسماعیلی فرمانده بسیج ادارات شهرستان شاهرود گفت:: باید از ظرفیت بسیج برای رفع مشکل بی‌حجابی در شهرستان استفاده شود. وی با تاکید بر لزوم حفظ بافت مذهبی و سنتی شاهرود عنوان کرد: در کنار تمام ظرفیت‌های گفته شده از جمله ظرفیت مردمی، حوزه، بسیج و.. برای رفع این مشکل هیچگاه نباید از جایگاه حاکمیت غافل شویم.
در پایان این مراسم از بانوی محجبه و نمونه این شرکت با اهدا لوح تقدیر از طرف امام جمعه و فرمانده سپاه شاهرود تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار