خبرهای داغ:

بیانیه سپاه شهرستان سرخه به مناسبت هفته عفاف و حجاب

نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۰۳۰
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته عفاف و حجاب نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ذَلِک أَدْنی أَن یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ (احزاب/۵۹)

قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب در ۲۱ تیر سال 1314 روزی که با شهامت و غیرت مردان و زنان با ایمان به پا خواستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده پهلوی روا می‌شد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی تا پای جان آماده دفاع از ارزشهاست .

حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمیشود بلکه نوعی تفکر است که انسان به آن نیاز دارد، موضوعی که در عصر حاضر فقط خاص جامعه زنان جامعه نبوده و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود، و رعایت عفاف در تمامی ابعاد اعم از رفتارهای فردی، اجتماعی،خانوادگی و شغلی نقش مهم و تأثیرگذاری در این عرصه دارند.
انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت  امام (ره) و زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله‌ العالی) از همان دوران شکل‌گیری تا امروز بر نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از اصول اولیه و ریشه‌دار حاکمیت اسلامی نگریسته و بر گسترش و تعمیق آن اصرار دارد.

 امروز تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران چه در داخل و چه در خارج به دنبال نابود کردن ارزش عفت و حیا در زنان و مردان ما هستند و به صورت کاملا میدانی وارد عمل شده‌اند ، لذا شایسته است ما دختران و بانوان مسلمان ایرانی باری دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت معرفی کنیم و به عنوان پرچمداران نهضت فاطمی بر خود وظیفه می دانیم نسبت به حفظ بنیان خانواده و تربیت نسلی با عفت و با حیا قدمهای با صلابت برداریم و کوشا باشیم.

ما نیز امروز به پشتوانه حرکت آن شیر زنان و غیور مردان که خونشان در حمله به مسجد گوهرشاد به ناحق بر زمین ریخته شد شعار پشتیبانی از عفاف و حجاب و برائت از ظلم و ظالم سر می دهیم و ان شاء الله که در عمل به این شعار موفق و منصور باشیم و از خداوند متعال برای تمامی درگذشتگان در این مسیر علو درجات و برای خدمت گذاران توفیق هرچه بیشتر مسالت می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار