خبرهای داغ:

۱۱۴ نوعروس استان سمنان در قالب کاروان جهیزیه راهی خانه بخت می‌شوند

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی کاروان بزرگ جهیزیه هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه خبر داد و گفت: ۱۱۴ نوعروس در سراسر استان در قالب پویش «شریک خوشبختی» راهی خانه بخت می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۹۸
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
۱۱۴ نوعروس استان سمنان در قالب کاروان جهیزیه راهی خانه بخت می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن مسعودیان راد، تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد ارائه مشاوره پیش از ازدواج، تأمین جهیزیه و ارائه تسهیلات مناسب به زوج‌های جوان تحت پوشش این نهاد است تا با ازدواج آسان این بخش از جامعه بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
وی تصریح کرد: در پویش «شریک خوشبختی» که با همکاری کمیته امداد، اداره کل ورزش و جوانان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام، دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی، بسیج اصناف و بازاریان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به اجرا درآمد، با راه اندازی کاروان بزرگ جهیزیه هم‌زمان با سالروز ازدواج دو نور الهی حضرت علی و حضرت فاطمه، ۱۱۴ نوعروس در سراسر استان سمنان در قالب پویش «شریک خوشبختی» با مشارکت خیرین راهی خانه بخت می‌شوند.
مدیر کل کمیته امداداستان سمنان از مشارکت مردم نیک‌اندیش استان سمنان در این پویش خبر داد و گفت: این کاروان در شهرستان‌های گرمسار، سمنان، مهدی‌شهر، دامغان و شاهرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راه‌اندازی می‌شوند تا نویدی برای شادمانی شهروندان استان سمنان در این روز خجسته باشد.
مسعودیان راد خاطرنشان کرد: شماره کارت‌های ذیل برای مشارکت مردم نیک اندیش استان سمنان برای مشارکت درپویش شریک خوشبختی فراهم شده است.

۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۸۴۶۴-نزد کمیته امداد شهرستان سمنان

۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۲۴-کمیته امداد شهرستان شاهرود

۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۹۳- کمیته امداد شهرستان مهدیشهر

۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۷۰۴۴۳-کمیته امداد شهرستان گرمسار

۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۳۵۵۴۱۹ کمیته امداد شهرستان دامغان
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار