خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شاهرود تاکید کرد:

پایگاه‌های اوقات فراغت محلی برای پرورش استعداد‌ها، تقویت خودباوری، اعتماد به نفس و مهارت دانش آموزان

شاهرود_آیین افتتاحیه اوقات فراغت ۱۴۰۰، با حضور معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان در اردوگاه شهید رجایی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۱۸
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین افتتاحیه اوقات فراغت ۱۴۰۰، با حضور معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان، روسای سازمان دانش آموزی و اداره فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای معاونین، مسئولان تشکل‌های دانش آموزی، فضا‌های پرورشی و بسیج شهرستان و جمعی از مدیران مدارس، در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.
علی اکبر عرب خراسانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان، از هم افزایی مثال زدنی کلیه مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این مراسم پربار و پرنشاط قدردانی نمود و تلاش ستودنی همکاران آموزشی، پرورشی و اداری شهرستان را در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت با وجود شرایط دشوار کرونایی ارج نهاد.
وی در ادامه، کارکرد برنامه‌های افتتاحیه را جریان سازی و اطلاع رسانی در سطح جامعه دانست و گفت: در شرایط کنونی خیلی بیشتر از گذشته باید نگران تربیت اجتماعی دانش آموزان باشیم و با برنامه ریزی و اقدام فعالانه، بستر‌های مناسب را برای پیشگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی فراهم کنیم و پایگاه‌های اوقات فراغت، بستری مطمئن برای نیل به این هدف بزرگ است.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز عملیاتی نمودن شعار «هر دانش آموز یک مهارت» را اصلی مهم برشمرد و بر استفاده از همه ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی در راستای غنی سازی اوقات فراغت تاکید نمود.
وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اوقات فراغت بهترین محل برای پرورش استعداد‌ها و تقویت خودباوری، اعتماد به نفس و مهارت دانش آموزان است.
شایان ذکر است مسئولان استان، شهرستان و دیگر حاضران آیین افتتاحیه، با غرفه‌های مختلف فرهنگی، هنری، معارفی و ورزشی اوقات فراغت ۱۴۰۰ آشنا شدند و برنامه‌های شاد و مفرح آن‌ها را از نزدیک تماشا نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار