خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

محوری‌ترین رویکرد آموزش‌های عقیدتی سیاسی معنویت‌افزایی و تربیتی است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به اجرای طرح چهره به چهره گفت: محوری‌ترین رویکرد آموزش‌های عقیدتی سیاسی معنویت‌افزایی و تربیتی است.
کد خبر: ۹۳۵۴۹۸۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

محوری‌ترین رویکرد آموزش‌های عقیدتی سیاسی معنویت‌افزایی و تربیتی استسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی به عنوان یکی از موفق‌ترین طرح‌ها در سال ۱۳۹۹ انجام گرفت.

وی افزود: در سال گذشته تعداد ۹۰۰ نفر در این طرح شرکت داشتند و آموزش‌های مختلف از جمله موضوعات اعتقادی، اخلاقی، احکام و سیاسی برای این طرح در نظر گرفته شده بود که استقبال خوبی هم به عمل آمد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سال ۱۴۰۰ نیز با رویکرد ارتقاء روحی و معنوی و تقویت دانش و بینش اسلامی برای بسیج از حوزه مقاومت تا گستره پایگاه‌های مقاومت بسیج در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح تربیت نیروهای مومن، بصیر، شجاع و با ایمان و با بصیرت انقلابی است، گفت: این طرح جزء  برنامه‌های محوری عقیدتی سیاسی در سال ۱۴۰۰ برای آحاد بسیجیان پیش بینی شده است.

مختاری  با اشاره به اینکه آموزش‌های عقیدتی سیاسی بر اساس ارزش‌ها و راهبردهای محوری بنا شده است، افزود: مکتب محوری، ولایت مداری، بصیرت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص)، معنویت، ایمان، جهادی و انقلابی عمل کردن، ایثار و از خودگذشتگی، انضباط دینی، عدالت محوری و ساده‌زیستی از جمله راهبردهای محوری عقیدتی سیاسی است.

وی با بیان اینکه محوری‌ترین رویکرد آموزش‌های عقیدتی سیاسی معنویت‌افزایی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: در طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سال ۱۴۰۰ به قرآن آموزی به ویژه آموزش ترجمه، درک مفاهیم قرآن کریم و جلسات پاسخ به شبهات دینی و مباحث اخلاق و اصول اعتقادی و احکام و دانش سیاسی توجه ویژه شده و از توان و ظرفیت اساتید و مربیان برجسته برای این طرح استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار