خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ادیانی:

انقلاب اسلامی ایران هژمونی حقوق بشر آمریکایی را به چالش کشیده است

همدان-رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هژمونی حقوق بشر آمریکایی را به چالش کشیده است، گفت: هیچ کشوری به اندازه ما نتوانسته چهره واقعی آمریکا را برای مردم برملا کند.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۳۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

انقلاب اسلامی ایران هژمونی حقوق بشر آمریکایی را به چالش کشیده استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینای همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و ۸ هزار شهید استان همدان اظهار داشت: همدان محل عروج شخصیت‌های بزرگی چون ملاعلی آخوند همدانی و وجود شخصیت‌های موثری مانند آیت‌الله نوری همدانی و شهدایی چون سردار همدانی که همرزم سردار جهان اسلام سردار سلیمانی بودند و مرحوم فاضلیان عالم جلیل القدر است.

وی با بیان اینکه نسل‌ها و قرن‌ها باید بگذرد که مادر گیتی شخصیتی مانند شهید بهشتی را به دنیا بیاورد و تربیت کند، گفت: یکی از شخصیت‌هایی که آیت الله مصباح به او به معنای واقعی اظهار ارادت می‌کرد آیت الله بهشتی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تأکید کرد: هر قدر کشور عزیز ما استقلال، آزادی و عزت در عرصه بین‌المللی دارد مرهون شهدا است.

وی با بیان اینکه کار یک روحانی دعوت به خیر است و اگر این دعوت با تقدیم جان همراه شود بسیار پسندیده است، گفت: اولین و گرانبهاترین سرمایه‌ای که خدا به انسان می‌دهد و آخرین چیزی که از انسان می‌گیرد جان است و چه خوب است که آن را با خدا معامله کند.

ادیانی تصریح کرد: آنچه که امروز مردم کمبود دارند از کم کاری مسئولین و پشت پا زدن به آرمان شهدا است چراکه اتو کشیده نمی‌شود کار را پیش برد، باید روحیه جهادی باشد .

وی با بیان اینکه داشته‌های ما به برکت خون شهدا است، عنوان کرد: برای تجلیل، تکریم و صحبت از فضائل شهید بهشتی ساعت‌ها زمان لازم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه کلام امام و مقام معظم رهبری فارسی قرآن و روایات است و در کلام امام حرف غیر خدایی وجود نداشت، گفت: امام فرمود «بهشتی یک ملت بود»، اگر می‌خواهیم ملت ایران را بشناسیم شناسنامه آن شهید بهشتی است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم یک بسیج هستم، با نقل خاطره‌ای از کتاب «حکایت زمستان» ابراز داشت: رأفت، مهربانی و دلدادگی شهید بهشتی به ولایت حتی بعد از شهادت وی هم مخفی ماند.

ادیانی با اشاره به اینکه شهید بهشتی تمام کارهای خود را با وقت اذان هماهنگ می‌کرد، گفت: دکتر بهشتی در هر جا و مشغول هر کاری بود، وقت اذان به نماز می‌ایستاد.

وی عنوان کرد: شهید بهشتی به قدری بزرگ است که شایسته او است که روز شهادت وی را به نام روز قوه قضاییه نام نهاده‌اند، همانگونه که روز شهادت شهید مطهری روز معلم نامیده شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: جنایت به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی به قدری بزرگ بود که گویا یک امت را از دست داده‌ایم و این فاجعه می‌تواند مصداق بارز بازخوانی حقوق نابشر آمریکایی نامیده شود.

وی با تاکید بر اینکه شهید دکتر بهشتی به معنای واقعی نقش تعیین کننده در تدوین قانون اساسی و گنجاندن اصل ولی فقیه در قانون اساسی داشت، افزود: اگر بعد از امام خمینی(ره) بخواهیم چند نفر را که ذوب در اسلام و ولایت بودند نام ببریم یکی از آنها شهید دکتر بهشتی است که شهادت ایشان مانند مصیبت سید الشهدا بزرگ است.

ادیانی با بیان اینکه بعد از پیدایش قاره آمریکا هر جا جنایت اتفاق افتاد و یا یک سازمان تروریستی وجود داشت ،آمریکا در آن نقش داشته است، گفت: امام خمینی(ره) فرمود «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید».

وی عنوان کرد: آمریکا داعش را به وجود آورد و پررویی آنها به جایی رسید که سردار سلیمانی را در عراق ترور می‌کنند و ترامپ خبیث بدون هیچ ابایی مسئولیت آن را به عهده می‌گیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز کودکان مظلوم فلسطین و یمین کشته می‌شوند و آنها از این اتفاقات غیرانسانی ابایی ندارند، گفت: از نظر آنها حقوق بشر آمریکایی، آمریکایی شدن است.

وی ادامه داد: امثال دکتر بهشتی با علم جوشان خود که متکی به قرآن و آیات و روایات بود، در مرحله اول ماهیت حقوق بشر آمریکا را برای ملت ایران چنان ترسیم کردند که دشمنان میلیاردها تومان پول هزینه می‌کنند که مردم «مرگ بر آمریکا» نگویند.

ادیانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) کار بزرگی کرد و آمریکا را ابلیس بزرگ معرفی کرد، گفت: حقوق بشر آمریکایی با ترور ۱۷ هزار نفر، حمله به مردم عراق، جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحریم دارویی مشکل ندارد اما با گفتن «مرگ بر آمریکا» و استقلال سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه نفی سلطه بنا شده است و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر آمریکایی‌ها با ما کار نداشته باشند ما با آنها کار داریم، تصریح کرد: ما تا آنها را با خاک مذلت یکسان نکنیم دست بردار نیستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه اسلام نمی‌تواند با ظالم بسازد و تا وقتی انقلاب ما اسلامی بودن خود را حفظ کرده «مرگ بر آمریکا» می‌گوییم، گفت: ما حتما از کشورهای مظلوم حمایت می‌کنیم که در قانون اساسی ما هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه هر جا صدای مظلومی بلند شود ما در کنار آنها هستیم، افزود: ما ابایی نداریم که بگوییم از مردم مظلوم فلسطین و یمن حمایت می‌کنیم.

ادیانی گفت: ما در مذاکرات، یمن را قربانی نخواهیم کرد و دست از آرمان‌های خود بر نمی‌داریم چراکه یمن مظلوم واقع شده است.

وی تصریح کرد: ما در سوریه مستشاری عمل کرده‌ایم و مدل انقلاب اسلامی و بسیج را در سوریه راه‌اندازی کردیم، اما داعش با شعار حقوق بشر جنایت‌ها کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هژمونی حقوق بشر آمریکایی را به چالش کشیده است، خاطرنشان کرد: دشمنان همه قوای خود را به کار می‌گیرند تا انتخابات ما را به تهدید تبدیل کنند چراکه فهمیده‌اند هیچ کشوری به اندازه ما نتوانسته چهره واقعی آمریکا را برای مردم برملا کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان چند میلیارد دلار برای مقابله با جمهوری اسلامی هزینه می‌کنند، عنوان کرد: حرف ما این است که آمریکا باید تسلیم حقوق بشر اسلامی و انسانی شود و همه ملت‌ها مستقل بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار