خبرهای داغ:

۸۵ درصد جایگاه‌های CNG در استان سمنان استاندارد سازی شد/۲۶۰۰ بازدید کنترل کیفیت

شاهرود_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از استاندارد سازی ۸۵ درصد جایگاه‌های CNG در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۱۹
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
۸۵ درصد جایگاه‌های CNG در استان سمنان استاندارد سازی شد/۲۶۰۰ بازدید کنترل کیفیتبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر عربعامری گفت: در راستای تحقق حقوق شهروندی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیار‌های اداره استاندارد، ۸۵ درصد جایگاه‌های CNG در استان در سه ماهه اول امسال استاندارد سازی شده و ۱۵ درصد نیز در حال اجرای آن هستند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود به فعال بودن ۲۵۶ نازل در جایگاه‌های سی ان جی استان اشاره کرد و یادآور شد: کالیبراسیون دیسپنسر‌های همه ۴۲ باب جایگاه استان انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت شده است.
عربعامری با بیان اینکه وضعیت جایگاه‌های استان از لحاظ استاندارد سازی مطلوب است افزود: برای تأمین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث غیرقابل پیش‌بینی، یک باب جایگاه به علت عدم رعایت الزامات استاندارد‌های ایمنی و فنی، از مدار خارج و نسبت به قطع گاز این جایگاه‌ها اقدام شد.
عربعامری با اشاره به فعالیت ۸ باب تاسیسات گاز مایع در استان گفت: استاندارد سازی این تاسیسات در دستور کار قرار دارد و با جایگاه‌هایی که اقدام به رعایت استاندارد نکنند، برخورد خواهد شد.
در حال حاضر ۴۳ باب جایگاه سی ان جی و ۷۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه شاهرود به هموطنان عزیز خدمات ارائه می‌دهند.
ثبت بیش از ۲ هزار و ششصد بازدید کنترل کمی و کیفی در سطح منطقه شاهرود
همچنین عربعامری گفت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۲ هزارو ششصد بازدید کنترل کیفی و کمّی میدانی از ۷۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و مصرف کنندگان عمده و جزء به ثبت رسیده است.
عربعامری افزود: براساس دستورالعمل‌های شرکت ملی پخش و همزمان با بازدید‌های میدانی و کنترل کیفیت، واحد مهندسی منطقه نزدیک به دو هزارو هفتصد مورد آزمایش کمی از بیش از ۹۰۰ تلمبه موجود در سطح مجاری عرضه نواحی چهار گانه تحت پوشش انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: هم وطنان عزیز می‌توانند درصورت مواجهه با هرگونه کم فروشی یا ناخالصی سوخت در جایگاه ها، موضوع را به اطلاع سامانه پاسخگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شماره تماس ۰۹۶۲۷ در تمامی طول شبانه روز، رسانده تا به صورت مکتوب پیگیری‌های لازم بعمل آمده و از نتیجه مطلع گردند.
لازم به ذکر است در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۰ مورد شکایت مربوط به کم فروشی با حضور شاکیان و نمایندگان شرکت ملی پخش در سطح جایگاه‌های استان مورد بررسی قرار گرفت و موجبات رضایتمندی آنان فراهم گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار