حکایت ایثار؛ عمری نثار جان، این بار نثار نام و نشان

تبریز- جانباز قهرمان 70 درصد میانه ای، مدال هایش را به آستان قدس رضوی بخشید.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۷۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حاج اسداله عظیمی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی، افتخار جانبازی در راه اسلام و انقلاب را سال هاست که در پیشگاه الهی کسب کرده است و آثار مخرب جنگ تحمیلی، سال هاست که او را از لحاظ جسمی مورد آزار قرار می دهد اما به این افتخار و مدال قهرمانی می بالد و او را مورد احترام عام و خاص کرده است.

   نقص عضو و از کار افتادگی نتوانسته است این جانباز میانه ای را خانه نشین کند و اراده فولادین او، وی را تا قهرمانی ورزش در سطح جهان پیش برده است و چندین بار توانسته است بر سکوی قهرمانی جهان بنشیند.

   اکنون این قهرمان خستگی ناپذیر جهان و پاراالمپیک در رشته پرتاب وزنه و دیسک، بار دیگر ایثار کرده و این بار از نام و نشان خود می گذرد و ۱۱ مدال مسابقات جهانی و پاراآسیایی خود را به آستان قدس رضوی اهدا می کند.

   خانواده این قهرمان ۶۲ ساله میانه ای، ۴ مدال طلا، ۵ نقره و دو برنز وی را در جریان حضورکاروان پرچم رضوی به شهرستان میانه به آستان قدس رضوی اهدا کردند.

   گفتنی است حاج اسداله عظیمی، چند سال قبل نیز سه مدال دیگر خود را که شامل یک طلای جهانی، یک طلای پارآسیایی و یک برنز پارالمپیک بود را به موزه حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی اهدا کرده بود.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار