خبرهای داغ:
با همکاری حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) صورت گرفت

ساخت فیلم سینمایی داداش مجید

فیلم سینمایی «داداش مجید» با کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سعادت دهقانی و سید علی رضوی، نویسندگی سیدعلی رضوی ساخته شده و پس از اتمام مراحل فنی و تدوین، آماده نمایش می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۶۴۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

ساخت فیلم سینمایی داداش مجید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ فیلم سینمایی «داداش مجید» که برگرفته شده از زندگی شهید مدافع حرم مجید قربانخانی می‌باشد، با کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سعادت دهقانی و سیدعلی رضوی، نویسندگی سیدعلی رضوی و نقش آفرینی مهری آل آقا، در اسفندماه سال ۱۳۹۹ در شهر قم فیلم برداری و ساخته شده و پس اتمام مراحل فنی، تدوین و صداگذاری، بزودی آماده نمایش می‌شود.

گفته می‌شود حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) ناحیه ویژه شهرستان قم؛ همکاری ویژه‌ای در ساخت این فیلم در زمینه‌های تامین و پشتیبانی و هماهنگی داشته است.

مهری آل آقا، فاطمه بهرامیان، سعید سعادت دهقانی، وحید سعادت دهقانی، معین خدیوی، حسین نیک روش، حسین جعفری، حسام الدین آریان فر، سمانه ابن علی و هادی افضلی نژاد را میتوان از جمله‌ی بازیگران اصلی این فیلم نام برد.

در خلاصه این فیلم آمده است: هر کسی یک گمشده‌ای دارد، اما نمی‌داند که آن چیست...، ولی ما میدانیم که او کیست و همه جا را دنبالش میگردیم تا که پیدایش کنیم...
قصه از جایی شروع می‌شود که داداش مجید مدتی است ناپدید شده و خواهرش زینب دلتنگ اوست؛ خواهرش با دایی‌اش همراه می‌شود تا...


انتهای پیام/ فرزانه
ارسال نظرات
آخرین اخبار