خبرهای داغ:

پیام تقدیر سازمان بسیج حقوقدانان قم از حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰

کد خبر: ۹۳۵۲۵۴۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،متن این پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
 
حماسه حضور مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نشانگر مردم سالاری دینی و تبلور وطن دوستی ایرانیان است.

استکبار جهانی با استفاده از عوامل داخلی و خارجی سعی در ناامید کردن ملت و کمرنگ کردن حضور آحاد مردم در عرصه‌ای که نماد حکومت جمهوری اسلامی میباشد، آن روی سکه‌ای را نشان داد که اهمیتی نسبت به آینده ایرانیان و ملت‌های آزاده ندارد و برای دموکراسی هیچ ارزشی قائل نیستند.

بصیرت و شناخت مردم تحت رهنمود‌های رهبری معظم انقلاب مدظله العالی در برهه‌ای از تاریخ نظام اسلامی باعث به هم ریختن نقشه خناسان و دشمنان این مرز و بوم شد.

حضور گسترده و چشمگیر مردم در نقاط مختلف با سلایق و خواسته‌های گوناگون تحت پرچم ایران اسلامی مشتی محکم بر پیکره بدخواهان و یاوه گویان خارجی و داخلی بود.

عینک منتخب این حادثه کم‌نظیر و چشم‌نواز باید رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کسانی که حضورشان در پای صندوق رای نه تعجب‌برانگیز، بلکه تحسین آفرین بود را در اولویت قرار داده و جبین بر خاک نهد که مردم در هشتمین روز از دهه کرامت او را دوباره برای خادمی کشور امام هشتم علیه السلام انتخاب نمودند.

حقوقدانان انقلابی استان قم ضمن تشکر از عوامل اجرایی و نظارتی و تامین کنندگان امنیت، قدردان و دست بوس ملت عزیز ایران بوده و آمادگی دارد در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی با دولت منتخب انقلابی همکاری تخصصی داشته باشد.

سازمان بسیج حقوقدانان استان مقدس قم
خردادماه ۱۴۰۰
ارسال نظرات
آخرین اخبار