برگزاری مراسم دهه کرامت و میثاق با ولایت در مصلی ولایت تفرش هم‌زمان با دهه کرامت

هم‌زمان با دهه کرامت، مراسم دهه کرامت و میثاق با ولایت در مصلی ولایت تفرش برگزار شد
کد خبر: ۹۳۵۱۰۲۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛هم‌زمان با دهه کرامت، مراسم دهه کرامت و میثاق با ولایت در مصلی ولایت تفرش برگزار شد

سخنرانی، اجرای آواز، سرود، مسابقه، امضای طومار و قرائت بیانیه مردم شهرستان تفرش در جهت مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد از برنامه‌های این مراسم بود.

متن طومار مردم تفرش بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.»

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شوراها هستیم. انتخاباتی که تضمین‌کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم برای به‌زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان‌که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه‌نفسی و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان‌دهنده اقتدار ملی است.»

انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و نباید از دست داد. مخالفین جمهوری اسلامی نمی‌خواهند از این فرصت استفاده شود. این‌یک امکان برای ملت است. یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است. شور انقلابی مردم را نشان می‌دهد وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور خود را نشان دهند موجب امنیت کشور و پس زدن طمع دشمن می‌شود. هرچه انتخابات پرشورتر و با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه شود اثرات و منافعش برای کشور و مردم بیشتر خواهد بود.

ملت همیشه درصحنه شهرستان تفرش ضمن حضور آگاهانه و بصیرت بخش و شورآفرین در انتخابات پیش رو در ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ با آرمان‌های انقلاب اسلامی، بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای گران‌قدر تجدید پیمان نموده و در راستای تدابیر و فرامین امام خامنه‌ای عزیز توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌نمایند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار