کارشناس سیاسی:

اختلاف سلایق حضور حداکثری در جامعه اسلامی را به دنبال دارد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اختلاف سلایق حضور حداکثری در جامعه اسلامی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۰۰
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسبت ۱۴ خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد نشست بصیرتی روشنگری با حضور کارشناس مسائل سیاسی در جمع نخبگان شهرستان و بسیج اقشار و فرهنگیان در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد.

 دکتر عباس سلیمی نمین گفت: ملت ایران در طول حیات خودش سلطه گران را تحقیر کرد و سلطه گران سیلی‌های جدی خورده اند در نهایت به این نتیجه رسیده اند که ملت ایران را سرکوب کنند.

وی اظهار کرد: امام راحل به خاطر صداقتی که در وجودش بود وقتی مردم این صداقت را دیدند دور امام جمع شدند و امام توانست وحدت ایجاد کند.

سلیمی نمین افزود: در آستانه انتخابات شاهد دو جریان هستیم اول جریانی که پایبند به چارچوب‌های قانون است و در پی تقویت قانون است نه تضعیف قانون دوم جریانی که هدف آن تضعیف قانون مندی در کشور است و می‌خواهد علیه قانون اساسی حرکت کند و انتخابات را فرصتی برای به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی می‌بیند جریانی که برای بر هم زدن نظم عمومی و تضعیف قانون قدم بر می‌دارد.

وی تاکید کرد: اگر جریانات سیاسی درست عمل کنند و در کار جمعی و پخته یک نفر را معرفی کنند یک دغدغه بزرگ را از دوش مردم بر می‌دارند و ما امروز اختلاف سلایق را جهت حضور حد اکثری در جامعه اسلامی داریم، زیرا نظام اسلامی نظام مردم سالاری دینی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار