خبرهای داغ:
نشست بصیرتی در راستای حضور یکپارچه مردم در انتخابات برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور علما اهل سنت و امام جمعه و فرمانده سپاه سرپلذهاب و جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۹۳۰
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، نشست بصیرتی در راستای حضور یکپارچه مردم در انتخابات برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور علما اهل سنت و امام جمعه و فرمانده سپاه سرپلذهاب و جمعی از مسئولین برگزار شد.

نورالدین فرزادی پور در این جلسه گفت: در بحث انتخابات سه عامل دقیق می دانیم ، کاندیدها و داوطلبین با احساس مسُولیت و تعهد خود را واجب شرایط قانونی میدانند ، حاکمیت بی طرفانه بر اجرای انتخابات از دیگر عامل برگزاری انتخابات است، مشارکت و حضور حداکثری مردم در باشکوه برگزارشدن انتخابات است که باید با انتخاب درست و هدفمند و بی طرفانه تاثیر گذار باشیم.

وی افزود: تلاش کنیم مردم تشویق شوند پای صندوق های رای بیایند و روشنگری شود انتخاب اصلح داشته باشند و انتخابات آبرومندانه برگزار گردد.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه شرایط کرونایی در شهرستان قرمز شده و تردد جمعیت دیگر شهرستان های همجوار علت اصلی این شرایط بوده که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتری کنترل گردد.

فرزادی پور گفت: در فصل برداشت محصولات کشاورزی هستیم و با تجمع کارگران در مزارع همراه بوده و همچنین کسب و کار در اصناف و نانوایی ها بیشترین آسیب به سلامتی به بار خواهد آورد.

وی در پایان عنوان کرد: مردم به زدن ماسک تشویق کنیم، در منزل بمانند، برای بارها تذکر رعایت فاصله گذاری و مسائل بهداشتی را تذکر دهیم تا بتوانیم هر چه سریعتر به شرایط عادی برگردیم.

امام جمعه سرپل‌ذهاب در جلسه با علما و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت:مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای دولت آینده در تقابل با دشمنان نظام و انقلاب است.

وی افزود: حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح یک وظیفه است که بر همگان واجب است و نباید بی تفاوت از کنار آن بگذریم.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: دشمنان امروزه در تلاش هستند شور انتخابات کم رنگ جلوه دهند، بین دولت و ملت فاصله بیاندارند بنابراین باید هوشیار باشیم همچون سنوات قبل انتخابات باشکوهی که البته با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی برگزار کنیم و حافظ سلامت مردم باشیم و در این زمینه مسئولین از هیچ تلاشی دریغ نکند.

ارسال نظرات