مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سعادت ملت را رقم خواهد زد

سرهنگ کریمی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از تهدیدات و آفت‌ها بیمه می‌کند و سعادت ملت را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۷۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در مرکز آموزشی درجه‌داری حضرت «علی اکبر (ع)» پدافند هوایی اراک اظهار داشت: یکی از عرصه های نبرد امروز که جوانان باید در آن نقش آفرینی کنند جلوگیری از تحریف و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس است چراکه جامعه ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن زنده باشد همواره در مسیر پیشرفت و تعالی خواهد بود.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از تهدیدات و آفت ها بیمه می کند و سعادت ملت را رقم خواهد زد و لذا از اهمیت بسیاری برخودار است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: همانگونه که در دفاع مقدس مردان میدان با مجاهدت و ایثار خود تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند امروز مردان میدانی باید جلوگیری از تحریف و ترویج این فرهنگ ارزشمند تلاش مجاهدانه کنند.

وی بیان کرد: جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی است و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این مسئول گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است که در کنار این دو هدف مهم صدها اهداف دیگر نیز دنبال می شود.

کریمی با اشاره به اهمیت انتخابات بیان کرد: در کنار مناسبت های مهمی که در خرداد وجود دارد با رویداد مهم انتخابات در ۲۸ خرداد روبه رو هستیم و همه وظیفه داریم به سهم و توان خود در راستای باشکوه تر برگزار شدن انتخابات نقش آفرینی کنیم.

وی افزود: برگزاری انتخابات در کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه ملت ایران در همه انتخابات های گذشته با حضور خود حماسه ماندگاری رقم زده اند و این بار ملت در خرداد حماسه ای دیگر خلق می کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: انتخابات امنیت و سربلندی ملت ایران را تضمین می کند و قطعا انتخابات پر شور و همراه با بصیرت دشمنان را نا امید و دوستان را به انقلاب و آینده نظام اسلامی امیدوار خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب حرکت کشور در گام دوم را تسریع خواهد کرد و مسیر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را هموارتر می‌کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار