فرمانده سپاه روح الله:

پیشرفت کشور در گرو تکیه بر توان داخلی است/مشارکت مردم در انتخابات مولفه اصلی برقراری امنیت در کشور

سردار «کریمی» گفت: در هر مقطعی که نگاهمان به بیرون از مرزها نبوده و تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت های داخلی و سرمایه های عظیم کشور همچون جوانان گذاشتیم موفقیت های بزرگ به دست آوردیم
کد خبر: ۹۳۴۵۲۲۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز (سه شنبه) در نشست بصیرتی "حماسه حضور" در شهرستان خنداب اظهار کرد: یکی از ظلم هایی که استکبار جهانی علیه ملت ایران و برای جلوگیری از رشد و تقویت انقلاب اسلامی انجام می دهد تحریف است که اگر تحریف شکست بخورد قطعا تحریم هم شکست خواهد خورد. 
 
وی افزود:دشمنان بعد از موفقیت های چشمگیر انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با رویکرد تحریف به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ توطئه ای دریغ نمی کند.
 
فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: وارونه نشان دادن واقعیت ها رویکرد مهم دشمن در تحریف است و دشمنان با تحریف به دنبال گروگان گیری ذهن ها هستند که البته ملت ایران هوشیاری خود را نسبت به این توطئه ها نشان داده اند و در آینده هم هوشیارانه در صحنه خواهند بود.
 
وی با بیان اینکه مهمترین درس عملیات بیت المقدس امید و توکل برخدا است،گفت: و رزمندگان اسلام در شرایط سخت این عملیات و دفاع مقدس ساخته شدند و در این شرایط توانایی ها و استعدادها به میدان آمد.
 
کریمی افزود: مواجهه بین حق و باطل یک شرایط پیچیده ای در عملیات بیت المقدس ایجاد کرده بود که ملت ایران با تکیه بر قدرت خداوند و خودباوری توانستند از این آزمون بزرگ الهی بیرون بیایند و این درس مهمی برای امروز ما است که باید به آن توجه داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی ملت ایران با رمز توکل برخدا از صحنه های سخت عبور کرده و دشمن را در همه راهبردها به زانو درآورده و حتی دشمن در آخرین راهبرد خود جنگ اقتصادی با شکست مواجه شده است.
 
فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: باید تلاش کنیم با تشکیل دولت جوان انقلابی شیرینی های پیروزی ۴۲ ساله ملت احساس شود و موفقیت های بزرگ به تثبیت برسد.
 
وی اضافه کرد: واقعیت های امروز نشان از خرد شدن استخوان های استکبار جهانی و افول روز افزون آمریکا دارد که نشانه این شکست ها پیروزی ملت قهرمان فلسطین در جنگ ۱۲ روزه و موفقیت های جبهه مقاومت است.
 
کریمی ادامه داد: وعده های خداوند در خصوص پیروزی مستضعفین و نابودی کفر و استکبار جهانی روز به روز در حال تحقق است که مهمترین نشانه آن پیروزی های جبهه مقاومت و فراگیر شدن این تفکر در کشورهای منطقه است که موجب دلگرمی و امید امت حزب الله شده است.
 
وی تأکید کرد: در هر مقطعی که نگاهمان به بیرون از مرزها نبوده و تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت های داخلی و سرمایه های عظیم کشور همچون جوانان گذاشتیم موفقیت های بزرگ به دست آوردیم و متاسفانه هرکجا نگاهمان به بیرون از مرزها بوده تنها فرصت سوزی انجام شده است.
 
فرمانده سپاه روح الله افزود: تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد نگاه انقلابی و جهادی به موقعیت ها راهکار حل مشکلات است و ملت ایران راه عزت و اقتدار را انتخاب کرده و همچنان در ادامه این مسیر محکم ایستاده است.
 
وی گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است که ملت ایران می توانند در سرنوشت خود تصمیم گیری کنند و لذا نماد مردم سالاری دینی همواره باید در تراز انقلاب اسلامی باقی بماند و نباید خدشه ای به آن وارد شود.
 
کریمی با بیان اینکه پیروز نهایی انتخابات ملت ایران هستند،گفت:ملت در طول ۴۲ سال گذشته به تکلیف خود عمل کردند و در این انتخابات هم حماسی عمل خواهند کرد و لذا مشارکت گسترده و باشکوه مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
وی افزود: همه باید نسبت به انتخابات مسئولیت پذیر باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم چراکه این انتخابات از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.
 
فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت همه جانبه در کشور را تامین می کند و موجب دلسردی بدخواهان و خنثی سازی توطئه های دشمنان خواهد شد.
 
وی بیان کرد: مولفه اصلی برقراری امنیت در کشور مشارکت مردم در انتخابات است و لذا هر اندازه حضور و مشارکت بیشتر باشد امنیت مستحکم تر است.
 
کریمی خاطر نشان کرد: انتخابات در ایران اسلامی با اخلاق اسلامی عجین شده و لذا تخریب ها، تهمت ها، بی اخلاقی ها و تشکیل دوقطبی های کاذب در انتخابات در راستای اهداف دشمن و خیانت به کشور و ملت است و همه باید در راستای ایجاد یک رقابت سالم تلاش کنند.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار