خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد؛

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در فارسان

به منظور گرامیداشت حماسه سوم خرداد ماه، سالروزآزاد سازی خرمشهر قهرمان، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۴۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان مراسم  صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده های شهدا و مسئولان شهرستانی برگزار گردید،  سردار افضلی فرمانده تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان حضور پیدا کرد.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی فرمانده سپاه ناحیه فارسان، ضمن خیر مقدم گویی به خانواده های شهدا و رزمندگان و همچنین مسئولان حاضر سوم خرداد ماه را حماسه ای فراموش ناشدنی دانست که باید از آن درس آزادگی و استقامت آموخت و این درس ایثار و فرهنگ مقاومت را با گرامیداشت و برنامه های اینچنینی به نسل جوان امروز انتقال داد.

در ادامه حجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه شهرستان فارسان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای خرمشهر که با دستان خالی در مقابل ارتش تا دندان مسلح ایستادگی کردند، گفت: این مقاومت و ایستادگی رزمندگان بود که ارتش عراق را از خرمشهر عزیز بیرون کرد نه مذاکره و التماس. امروز نیز باید مراقب باشیم عده ای آمدند و ملت ما را پای میز مذاکره بردند و جشن برجام گرفتند در حالی که نتیجه مذاکرات را در عمل دیدیم و الان مردم باید مراقب باشند کسانی که خود مسببان وضع موجود هستند و شرایط بد اقتصادی امروز را به وجود آورده اند نیایند با یک بغض و اشک مصنوعی خود را تبرئه کرده و دوباره ادعای اصلاح وضع کنند و با وعده های توخالی مردم را گول بزنند.

 سردار افضلی فرمانده تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام هم  در این مراسم با تبریک روز ایثار، مقاومت و پیروزی و سالروز آزادسازی خرمشهر،  گفت: عراقی ها آمده بودند به قصد ساقط کردن انقلاب و نظام و در خیالات خودشان خرمشهر و خوزستان را گرفته بودند و حتی نام محمره را نیز برای آن انتخاب کرده بودند، در حالی که رزمندگان انقلاب  با تکیه بر ایمان و وحدت و اطاعت از امام خود این پیروزی بزرگ و درخشان را رقم زدند و عراقی ها را بیرون کردند.

وی افزود: عراقی ها زمانی که خرمشهر را اشغال کرده بودند روی دیوارها نوشته بودند که  "آمده ایم بمانیم"؛  اما زمانی که رزمندگان ما آنها را فراری داند در جواب نوشته بودند که "آمدیم نبودید" و اینگونه به جهانیان درس آزادگی دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار