خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدجلالی:

حقانیت و آزادی‌خواهی مکتب قدس، در جبهه رسانه‌ای و با همت افسران جنگ نرم عینیت می‌یابد

ساده گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا که مردم را از حماسه‌آفرینی در روز جهانی قدس باز داشت، اما حقانیت و آزادی‌خواهی جریان و مکتب قدس در جبهه رسانه‌ای با همت و توان مضاعف افسران جنگ نرم عینیت می‌یابد.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۵۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

وحید ساده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدجلالی روز جمعه با گرامیداشت روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: متأسفانه امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس برای اعلام انزجار از سیاست‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین فراهم نشد.

وی تصریح کرد: اگر روز قدس به عنوان نماد مبارزه با استکبار تعریف شده، مرهون آینده نگری و دغدغه معمار کبیر انقلاب اسلامی است که با این اقدام تاریخی، روز قدس را به عنوان حرکتی جهانی برای آزادی فلسطین نامگذاری کردند.

ساده گفت: با وجود تمام ناملایمت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا که مردم را از حماسه‌آفرینی در روز جهانی قدس باز داشت، اما حقانیت و آزادی‌خواهی جریان و مکتب قدس در جبهه رسانه‌ای با همت و توان مضاعف افسران جنگ نرم عینیت می‌یابد.

وی اسرائیل را دشمن مشترک مسلمانان دانست و افزود: از برکات روز قدس، توجه مسلمانان جهان و به‌ویژه منطقه خاورمیانه به دشمن مشترک است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدجلالی بخش مرکزی با بیان اینکه روز قدس به‌عنوان شناسنامه جهان اسلام است، ادامه داد: امسال اگرچه به خاطر شرایط خاص کشور و جامعه، راهپیمایی روز قدس در حمایت از آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به‌صورت میدانی و خیابانی برگزار نشد، لیکن قلب همه برای آزادی قدس شریف همچنان و بیش از گذشته می‌تپد.

ساده با گرامیداشت روز قدس و تاکید بر تداوم راه شهید سردار سلیمانی به عنوان قهرمان مقاومت، افزود: با این شهیدان گرانقدر برای ادامه راه آن‌ها پیمان دوباره می‌بندیم و اعتقاد راسخ داریم که براساس فرمایش رهبری، اراده خداوند بر آزادی قدس شریف بوده و صهیونیست‌ها ۲۵ سال بعد را نخواهند دید.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اقدام تاریخی و ارزشمند امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار