خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین فلسفی استاد اخلاق در جلسه ای که درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان درجمع کاکنان پایور و وظیفه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۴۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، حجت الاسلام والمسلمین فلسفی استاد اخلاق در جلسه ای که درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان درجمع کاکنان پایور و وظیفه برگزار گردید با قرائت حدیثی از وجود مبارک حضرت امام حسین (ع) اذعان داشت : امام حسین (ع) می فرماید: اگرمی خواهید هم سود ببری وهم سود برسانی و منبع خیر باشی به پنج صفت متصف باشید 1- دین 2- عقل 3– حیا 4- حسن خلق 5- ادب
ایشان درتشریح این 5صفت افزود: همه ما در این دنیا آمده ایم برای رسیدن به کمال و کمال انسان در این است که درخت وجودش با این پنج ویژگی ، میوه وثمر بدهد.
وی با نقل حکایتی اذعان داشت : شیخ بهایی (ره) در خواب پیامبر (ص) را دید ،پیامبر به او فرمود: چرا شما هر وقت به زیارت امام رضا (ع) مشرف می شوی به دیدن گل ما شیخ محمد مومن نمی روی ؟ شیخ بهایی (ره) آدرس آن شیخ را پیدا کرد و به درب منزل او رفت و دق الباب رد ، شیخ از پشت در به او سلام کرد و گفت : اگر پیامبر (ص) به تو امر نکرده بود به دیدن من نمی آمدی ، حال بگو ببینم پیامبر (ص) مرا چگونه خطاب کرد ؟ شیخ بهایی (ره) گفت پیامبر (ص) شما را گل خود خطاب کرد ، شیخ روی دست خود زد وگفت : تا این گل میوه بشود راه بسیاری در پیش دارم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها