خبرهای داغ:

جذب ۸۴۰۰ حامی در پویش ایران مهربان در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در طرح پویش ایران همدل تا کنون ۸۴۰۰ نفر در استان سمنان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۳۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن مسعودیان راد، با حضور در خبر ۲۰ شبکه استانی سمنان گفت:: در طرح پویش ایران مهربان تا کنون ۸۴۰۰ نفر در استان سمنان برای حمایت از خانواده ایتام و فرزندان محسنین اعلام آمادگی کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: با کمک سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آستان قدس، بسیج و همه اقشار ۸۴۰۰ حامی برای حمایت از کودکان ایتام و محسنین استان سمنان جذب شده است.
وی با اشاره به اینکه در یک بسیج همگانی و در قالب پویش ایران مهربان با دستان سخاوتمندانه مردم این خطه از ایران اسلامی جذب ۱۷ هزار حامی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: هر حامی در این طرح می‌تواند ماهانه با کمک بیش از ۱۰ هزار تومان و واریز نقدی مستقیم به حساب فرزند معنوی خود در این کار خیرخواهانه شرکت کند.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: شماره گیری کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷*، ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir برای ثبت نام در این طرح برای مردم نیک اندیش استان سمنان در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار