خبرهای داغ:
همزمان با هفته کار و کارگر؛

تجدید میثاق با شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر

با حضور مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری در گلزار شهدای هرچگان یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری گرامی داشته شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۸۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سلمان گنجی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت:  آئین عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری در جوار مزار مطهر سردار شهید حسینعلی ترکی، شهید شاخص جامعه کارگری برگزار شد.

گنجی، افزود: در این مراسم معنوی، اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان حضور داشتند و با حضور در گلزار شهدای روستای نمونه ایثارگری هرچگان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

وی همچنین به دیگر برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری اشاره کرد و گفت: دو برنامه ویژه برای حمایت از تولید و کالای ایرانی و رفع موانع تولید در قالب طرح شهید برونسی و طرح شهید کریمی توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نواخت زنگ کار و تلاش در واحدهای تولیدی استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، تجلیل از کارگران واحدهای نمونه تولیدی، تجلیل از خانواده معظم شهدای کارگری، غبارروبی و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، کمک مؤمنانه از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

به گزارش بسیج، سردار شهید حسینعلی ترکی هرچگانی، ششم مهر ۱۳۲۷ در روستای هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد، دیده به جهان گشود و در تاریخ ششم بهمن ۱۳۶۰، با سمت فرمانده تیپ ۱۷ علی ابن ابیطالب (علیه السلام) قم و فرمانده محور شوش، در جاده دزفول به شوش، بر اثر اصابت ترکش خمپاره، به درجه رفیع شهادت نایل شد.

گفتنی است؛هفته کار و کارگر از پنجم تا 11 اردیبهشت می باشد، که 9 اردیبهشت (سالروز تدفین سردار شهید برونسی)روز بسیج کارگری و 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار