فرمانده سپاه بناب:

آدرس درست به مردم روی کار آمدن فردی متعهد و توانمند است

تبریز- فرمانده سپاه بناب، «مذاکره» را آدرس غلط دادن به مردم دانست و آدرس صحیح را روی کار آمدن فردی متعهد، پویا و توانمند برای مسئولیت های اجرایی کشور خواند.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در نشست روشنگری جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، پایگاه ها را حلقه وصلی خواند که از یک سو نیازمندان و از سوی دیگر ظرفیت های حمایتی را شناسایی کرده و به دستگیری قشر بی بضاعت جامعه بپردازند.

وی در توصیفی اجمالی، شرایط حال حاضر کشور را جنگ نرم اقتصادی خوانده و گفت: مطلقا نباید وضعیت حاکم، عادی انگاری شود؛ همچنانکه اگر سربازی، لحظه ای از پستش غفلت کند، امنیت خود و منطقه ی حفاظتی اش به تاراج می رود، نِمود شکست در مقابل جنگ نرمِ امروز نیز، میتواند تبعاتی باشد که هر از گاهی مواردی از آن را شاهدیم

حیدری به دستاوردهای منطقه ای نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: در اوج اقتدارهای منطقه ای، درون کشور، با ضعف اجرایی مسئولان شاهد تهدید عزت مردم در صف های مرغ و مایحتاج و ده ها مشکل اجرایی دیگر هستیم.

وی گریزی به فایل صوتی لو رفته  اخیر از سوی وزیر امور خارجه کشور زده و گفت: عده ای اصرار دارند تمام ظرفیت های کشور صرف دیپلماسی و مذاکره شود در حالی که امروز، آدرس غلط، «مذاکره» است و آدرس درست، روی کار آمدن فردی دلسوز، متعهد، پویا و توانمند در بخش اجرایی کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار