توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم در رشتخوار

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار گفت: ۶۰۰ پرس غذای گرم همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت کارکنان سپاه ناحیه رشتخوار در این شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۱۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
 حمیدرضا نامور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: ۶۰۰ پرس غذای گرم همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت کارکنان سپاه ناحیه رشتخوار در این شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی در ادامه افزود: در ادامه طرح اطعام مهدوی که از اوایل ماه مبارک رمضان با همکاری خیرین، کمیته امداد، سپاه ناحیه رشتخوار و سایر نهاد‌ها دنبال شد، ۶۰۰ پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال امروز به همت کارکنان سپاه ناحیه رشتخوار تهیه و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین محرومان و نیازمندان در سطح شهرستان رشتخوار توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار همچنین با اشاره به اینکه در جهت حفظ سلامت شهروندان تمام دستورالعمل‌های بهداشتی لازم در این طرح دنبال شده است، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح اطعام مهدوی از خیرین و نهاد‌های پیشرو در جهت دنبال کردن این طرح تقدیر می‌شود، امیداریم که همت نهاد‌ها و اجرای طرح‌های کمک مومنانه در راستای محرومیت زدایی در ایام کرونا همچنان با قوت ادامه پیدا کند.

طرح اطعام رضوی با پخت روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در رشتخوار از اول ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار