خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان بهار خبر داد

تجلیل از هادیان سیاسی به‌مناسبت هفته عقیدتی در سپاه بهار

بهار-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: از جمله برنامه‌های شاخص این برگزاری مراسم تجلیل از هادیان سیاسی، نشست بصیرتی و روشنگری با رعایت مسائل بهداشتی و با حداقل اعضا است.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۸۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

تجلیل از هادیان سیاسی به‌مناسبت هفته عقیدتی در سپاه بهارمحمد یوسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و معلم اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت این هفته در سطح شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز مطابق با سنوات گذشته مراسم سالگرد چهل و دومین سالگرد شهادت حکیم فرزانه علامه استاد مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی و معلم در راستای تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و ایستادگی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی در وضعیت شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان بهار افزود: با توجه به تقارن این هفته با ماه مبارک رمضان و قرار گرفتن در آستانه انتخابات، باید ترویج اندیشه اسلامی و معرفی بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت‌های معرفتی، اعتقادی و سیاسی، در تحقق اهداف نظام را برای روشنگری عمومی لحاظ کنیم.

وی ادامه داد: ازجمله برنامه‌های شاخص این برگزاری مراسم تجلیل از هادیان سیاسی، نشست بصیرتی و روشنگری با رعایت مسائل بهداشتی و با حداقل اعضا است.

یوسفی تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقه غیر حضوری نقاشی و خطاطی، کتابخوانی از آثار شهید مطهری در سطح شهرستان، تهیه و تدوین مقاله و فراخوانی از نشریات را از جمله برنامه‌های این نهاد طی این هفته برشمرد.

وی عضویت بسیجیان در کانال تربیتی_اخلاقی «نسیم معرفت» در پیام رسان سروش و فضاسازی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با استفاده از پوستر، بنر و... را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار