خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

شهید مطهری یک عالم زمان‌شناس بود

ملایر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: شهید مطهری در حقیقت یک عالم زمان‌شناس بود که از اول قیام امام (ره) و انقلاب برای پیروزی انقلاب با تمام وجود تلاش و همراهی کرد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۶۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

شهید مطهری یک عالم زمان‌شناس بودحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: ایام شهادت استاد مطهری در کشور به عنوان هفته معلم و در سپاه پاسداران به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

وی افزود: دلیل این نامگذاری این است که تفاوت عمده سپاه پاسداران با دیگر نیروهای مسلح و ارتش‌های دنیا در پایبندی به مسائل معنوی و اعتقادی است که برای مصون ماندن از انحراف، لغزش‌ها و غفلت در مسیر علمای ربانی و روحانیون بصیر و زمان شناس همچون شهید مطهری حرکت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: این استاد فرزانه در حقیقت یک عالم زمان‌شناس بود که از اول قیام امام (ره) و انقلاب برای پیروزی انقلاب با تمام وجود تلاش و همراهی کرد و بعد از انقلاب نیز تا آخرین لحظه عمر شریفش ذره‌ای گرفتار انحراف نشد و در مسیر امام (ره) و انقلاب حرکت کرد.

وی با بیان اینکه علامه مطهری هرچه در توان داشت مخلصانه به میدان آورد، تصریح کرد: اعتقاد شهید مطهری این بود که انقلابی ماندن مهمتر است از انقلابی بودن و انقلاب کردن است چرکه محافظت از انقلاب و دستاوردهای آن بسیار کار دشواری است.

شیرزادی افزود: فرد انقلابی در برابر توطئه‌ها، نقشه‌ها و دام‌های دشمن باید توانایی مقاومت داشته باشد و از قطار انقلاب پیاده نشود همانطور که متاسفانه برخی از انقلابیون به خصوص بعد از رحلت حضرت امام (ره) موضع‌گیری آنان با میل دشمنان بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌ها برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدود برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته می‌توان به فضاسازی و نصب بنرهای تربیتی و سیاسی در حوزه‌ها و پایگاه‌ها، تقدیر از مربیان عقیدتی، تبیین و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری، نشست‌های بصیرتی به صورت مجازی و برنامه‌های دیگر اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار