معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

تلاش سپاه و بسیج باید در ایجاد مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات امسال باشد

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: تلاش سپاه و بسیج باید در ایجاد مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات امسال باشد.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۵۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار حسین عباسیان در گردهمایی بصیرت سیاسی در محل موقوفه قرآنی شهر شاندیز که با حضور بسیج برادران و خواهران این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین چالش و به نوعی تعیین سرنوشت ملت ایران همین انتخابات ریاست جمهوری سال جاری می‌باشد که می تواند منجر به یک حماسه و سربلندی مردم شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش سپاه و بسیج باید در ایجاد مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات امسال باشد.

عباسان با گریزی به دیدگاه شهید سلیمانی در بحث جناح های انتخابات عنوان کرد: "در مسائل سیاسی آنجا که بحث اسلام، جمهوری اسلامی، مقدسات و ولایت فقیه مطرح می شود اینها رنگ خدا هستند، رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید.

وی بیان کرد: ویژگی بارز یک  رئیس جمهور خوب این است که مردمی و جهادی بوده و حلال مشکلات ملت خصوصا قشر مستضعف باشد لذا تعریف رئیس جمهور جهادی این نیست که فقط از منزل به پاستور برود و از پاستور به منزل!

این هادی سیاسی در ادامه افزود: ملتی که به دنبال سعادت دنیوی و اخروی خود است بر اساس شاخص های مقام معظم رهبری رئیس جمهوری می خواهد که  دارای مدیریت و کفایت مدیریت باشد، با ایمان باشد، عدالتخواه باشد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد (با عملکرد اتوکشیده نمی شود کار کرد!) ، به توانمندی های داخل اعتماد داشته باشد (خود کم بین نباشد) به جوانان معتقد بوده و به آنها بها بدهد،  مردمی  و امیدوار باشد.

گفتنی است در پایان جلسه، حضار سوالات و شبهات سیاسی خود را مطرح نموده و توسط سخنران جلسه پاسخگویی و رفع ابهام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار