مسئول گروه جهادی شهر ساروق خبر داد:

توزیع 350 بسته مواد غذایی بین آسیب دیدگان کرونا/اجرای یازدهمین مرحله کمک های مومنانه ساروق

حسن جیریایی گفت: این بسته های معیشتی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، میلاد امام حسن (ع) و عیدفطر در بین نیازمندان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۳۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ حسن جیریایی مسئول گروه جهادی شهر ساروق در یازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ساروق در سالن ورزشی صالحین شهید حججی گفت: مردم نیکوکار و خداجوی شهر ساروق در هر شرایط اقتصادی کارهای خیر و نو دوستانه را فراموش نمی کنند و در کمک های مومنانه نیز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به خوبی به نیازمندان کمک رسانی کرده اند.

وی گفت: این رزمایش با عنایت به رصد و پایش خانوارهای بخش ساروق به ویژه خانواده‌های درگیر بیماری کرونا اجرا و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های شناسایی شده در طرح شهید سلیمانی توزیع می‌شود.

جیریایی گفت: در هر موضوعی اعم از حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله و یا شیوع بیماری‌هایی از جمله کرونا باشد، مردم ایران به خوبی نشان می‌دهند که با تمام دنیا متفاوت هستند.

وی در پایان گفت:در این مرحله 350 بسته مواد غذایی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی تهیه و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار