خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خبر داد:

فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در خراسان جنوبی/ گچ کاری خدمت تخصصی گروه جهادی شهید برونسی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی شهید برونسی سال گذشته با تلاش و پشتکاری که در امر خدمت رسانی داشت توانست ۱۹ هزار متر مربع به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان را گچ کاری کنند.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۲۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) استان در حاشیه بازدید از گروه جهادی شهید برونسی که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همراه بود ، اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان بسیج سازندگی گروههای جهادی تخصصی است، گروههای جهادی که فعالیت آنها در بخش های مختلف شکل گرفته است و یکی از گروههای جهادی تخصصی که چند سالی است که در استان شکل گرفته و خدمت رسانی می‌کنند گروه جهادی شهید برونسی است.


وی با بیان این‌که گروه جهادی شهید برونسی در حوزه تخصصی گچ کاری فعالیت می‌کنند افزود : این گروه در طول سال آخر هر هفته به طور منظم کار گچ کاری مساجد، حسینیه ها و خانه های محرومان را انجام می‌دهند افزود : در شبهای ماه مبارک رمضان هم گروه جهادی شهید برونسی از افطار تا نزدیک سحر به گچ کاری مساجد، حسینیه ها و خانه های محروم می پردازند.


رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت : این گروه جهادی سال گذشته با تلاش و پشتکاری که در امر خدمت رسانی داشت توانست ۱۹ هزار متر مربع به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان را گچ کاری کنند که از این میزان ۱۷ هزار متر مربع مساجد و حسینیه بود و مابقی منازل محرومان که از قبل شناسایی شده بودند.


هنری با بیان اینکه کار اجرایی هم با کمک گروه جهادی و مجموعه سپاه و بسیج انجام می‌شود ادامه داد: مصالح مورد نیاز هم با کمک خیرین، سپاه و بسیج و با محوریت مساجد انجام می‌شود و این گروه جهادی علاوه بر فعالیت های عمرانی در اواخر هفته در طول هفته هم به انجام فعالیت های فرهنگی میپردازند .


هنری با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های ما در بسیج سازندگی استان استفاده از ظرفیت گروههای جهادی است افزود : اخیرا گروه های جهادی تخصصی کاشی کار،جوشکار و گاز کش ساختمان هم راه اندازی شده است .


وی از فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت : هماهنگی خوبی بین گروههای جهادی وجود دارد و تلاش می‌شود امسال بتوانیم ۱۰ درصد از گروههای جهادی را در رشته های مختلف تخصصی کنیم .


رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت : با هماهنگی های مختلفی که داریم تجهیز گروههای جهادی در برنامه است تا با ظرفیت بیشتر از خدمات بهتر در استان فعالیت کنند و این گروه جهادی در سال گذشته ۴۳ اردو را برگزار کردند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار