خبرهای داغ:

آغاز پويش ايران مهربان در سپاه استان سمنان

پويش ايران مهربان، طرح حامي براي فرزندان ايتام و محسنين در سپاه استان سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۷۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ مهدي ديابي معاونت روابط عمومي سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: به مناسبت سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران، پويش ايران مهربان، طرح حامي براي فرزندان ايتام و محسنين کميته امداد امام خميني (ره) استان سمنان در سپاه استان سمنان آغاز شد.

وي افزود: اين طرح با هدف مشارکت پاسداران و بسيجيان سراسر استان در حمايت مالي از فرزندان ايتام و محسنين با همکاري کميته امداد استان سمنان برگزار مي شود.

او ادامه داد: علاقه مندان براي شرکت در اين پويش مي تواند در روز پنجشنبه 2/2/ 1400 در ساعت 09:00 صبح در محل گلزار شهداي سپاه استان حضور يابند و در اين طرح مشارکت فعال داشته باشند.

ديابي با اشاره به توصیه‌های ائمه معصومین (ع) در زمینه رسیدگی به ایتام و نیازمندان افزود: امیدواریم با اجرای طرح «ایران مهربان» با کمک بسيجيان و پاسداران و همچنين آحاد مردم در سال ۱۴۰۰ هیچ یتیم نیازمند بدون حامی در کشور نداشته باشیم.

گفتني است پویش ایران مهربان از سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) در سال 99 آغاز شده و این پویش تا شب شهادت حضرت علی (ع) که ملقب به ابوالایتام هستند، ادامه دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار