مسئول معاونت تایید محتوا نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان:

بسیجیان و نخبگان فرهنگی آسیب‌های فضای مجازی را رفع کنند

مسئول معاونت تایید محتوا نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان گفت: بسیجیان و نخبگان فرهنگی آسیب‌های فضای مجازی را بشناسند و نسبت به رفع آن تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۵۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قدمگاهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در این جلسه به بیان حدیثی از امام حسین (ع) پرداخت و حساسیت مسئولیت در قبال تربیت خود و انسان‌ها را از مهم‌ترین اقدامات اعتقادی و اخلاقی دانست.
 
وی در ادامه اظهار داشت: تأکید بر اهمیت اجرای ابلاغیات و برنامه‌های نمایندگی، تعامل بین فرماندهی و نمایندگی در حوزه‌های مقاومت، برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی حوزه‌ای و همچنین تأکید بر اهمیت نشست‌های بصیرتی و عقیدتی در حوزه‌ها را از اصلی‌ترین و با اهمیت‌ترین نکات، دانست و بر رعایت دستور العمل محتوا در بین حوزه‌ها و پایگاه‌ها و حضور مجموعه نیرو‌های نمایندگی در حوزه‌ها و در تمامی مراسماتی که در دستور کار فرماندهی است، تاکید کرد.

در این جلسه مکاری، مسئول تایید محتوای نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان ضمن تشریح مدیریت راهبردی فرهنگی بسیج و توجه به اصول لازم الرعایه مسائل فرهنگی سپاه و بسیج افزود: رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌ها باید آسیب‌های فرهنگی موجود در حوزه‌ها را احصاء کرده و در رفع آن کوشا باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به مبانی امامین انقلاب و وظایف رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌ها بیان کرد: امروز دشمن تمام توان خود را در مدیریت و عملیات جنگ روانی در فضای مجازی گذاشته و به دنبال از بین بردن اعتقادات مذهبی جوانان و بسیجیان است که وظیفه رابطین نمایندگی در رده‌ها مدیریت و نظارت بر برنامه‌های فرهنگی و مجازی بسیج می‌باشد.

مسئول معاونت تایید محتوا نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان تاکید کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند تا مبانی دینی جامعه را با قرائت‌های جدید دینی به وسیله نااهلان و نابخردان در جامعه گسترش دهند که در این راستا وظیفه نخبگان فرهنگی ایستادگی در مقابل جریانات منحرف فکری وفرهنگی در سطح شهرستان می‌باشد.

وی ضمن بیان اهمیت کار فرهنگی و آسیب‌ها و مصداق‌های مختلف از آسیب‌های فضای مجازی افزود: امروز همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید دارند بسیجیان باید در فضای مجازی و فرهنگی با مدیریت و شناخت آسیب‌ها نسبت به رفع آن تلاش کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار