توزیع ۳۴۵ بسته معیشتی میان نیازمندان، به همت سپاه ناحیه ابوذر

۳۴۵ بسته معیشتی میان نیازمندان، به همت بسیج سازندگی حوزه یک سپاه ناحیه ابوذر تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۷۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
مسئول بسیج سازندگی حوزه یک کوثر سپاه ناحیه ابوذر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، از توزیع ۳۴۵ بسته معیشتی به ارزش ۶۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان میان نیازمندان حاشیه شهر مشهد و نیازمندان کرونایی و همچنین توزیع ۳۲۴۳ پرس غذای گرم خبر داد.

 ساده  افزود: هشت سری جهیزیه به نوعروسان به ارزش ۵۱ میلیون تومان و پنج سری سیسمونی به ارزش ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به خانواده‌های بی بضاعت اهدا شد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه یک کوثر مطرح کرد: توزیع ۳۲۴۳ پرس غذای گرم به ارزش ۳۶ میلیون و ۹۳۶ هزارتومان نیز صورت گرفت.

وی افزود: قربانی ۸ راس گوسفند به ارزش ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان و توزیع گوشت میان نیازمندان و کمک به درمان و خرید دارو برای نیازمندان به ارزش ۶ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان صورت گرفت.

ساده خاطرنشان کرد: به همت گروه جهادی شهید سلیمانی ۴۰۰ عدد ماسک به همراه ۳۰۰ عدد نان اهدا شد.

وی از تقدیر وتشکر از ۱۴ بانوی فروشنده محجبه به همراه اهدای لوح تقدیر و تقدیر از ۵ کسبه محله باانصاف خبرداد.

ساده بیان کرد: برگزاری ۲۷ مورد بازارچه اقتصادمقاومتی و اهدای لباس نو به ۸ کودک یتیم نیازمند صورت پذیرفت.

وی افزود:  ۱۰ مورد وام قرض الحسنه به ارزش ۳۰ میلیون تومان و پرداخت قبض آب یک خانواده نیازمند و اهدای یک دستگاه چرخ خیاطی به خانواده نیازمند به ارزش ۱ میلیون تومان و ۴۰۰ هزار تومان انجام پذیرفت.

ساده از دیدار با ۱۲ تن از خانواده‌های شهیدان معظم هشت سال دفاع مقدس و همچنین ۶ مورد غبارروبی مزار مطهر شهدا خبر داد.

وی در ادامه افزود: سلسله جلسات کارگاهی با رویکرد طب سنتی و اسلامی، مشاوره ازدواج، فرزندآوری و همسرداری و برگزاری ۳ مورد جشنواره غذا در کلیه پایگاه‌ها برگزار می‌گردد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه یک سپاه ناحیه ابوذر از تقدیر ۱۰ مورد از مادران دارای ۴ فرزند و بیشتر و دوخت ۱۰۰ عدد جانماز توسط گروه جهادی پایگاه شهید بااخلاق و اهدای آن‌ها به مادران گرامی خبرداد.

ساده در پایان؛ از تقدیر و تشکر از حافظان و اهدای جوایز و لوح تقدیر به آنان و برگزاری بازارچه‌های کتاب به همراه ویژه برنامه گام‌های عاشقی آخرالزمان آینده بشریت، به همراه اکران کلیپ‌های مرتبط، برگزاری مسابقه کتاب خوانی ترگل (ویژه نوجوانان دختر) و مسابقات نقاشی کودکان با محوریت‌های مختلف واهدای جوایز به برندگان خبرداد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار