خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

بسیجیان خراسان‌جنوبی ۱۴ هزار یتیم را تحت حمایت قرار می‌‌دهند

سردار قاسمی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج استان تا ماه مبارک رمضان، ۱۴ هزار یتیم در خراسان‌جنوبی، تحت حمایت تشکل‌های مختلف بسیج قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۸۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی صبح امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج استان تا ماه مبارک رمضان، ۱۴ هزار یتیم در خراسان‌جنوبی، تحت حمایت تشکل‌های مختلف بسیج قرار می‌گیرند.

وی افزود: نهادهای انقلابی به‌ویژه بسیج مردمی، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران در قلب مردم این خطه جای دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهدا به معنای واقعی قدم در مسیر نهضت عاشورا نهاده و از اسلام، شریعت و انقلاب پاسداری کردند، ضافه کرد: امروز ایران اسلامی یکه‌تاز و پرچمدار حریت، آزداگی و استقلال‌طلبی در کل عالم است.

قاسمی تصریح کرد: جهان ظلم، استکبار و استبداد برای مقابله با آرمان‌های انقلاب متحد شده و با ناجوانمردانه‌ترین اقدامات و به کار بستن شیوه‌های مختلف تروریستی علیه ایران توطئه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام آزادگان جهان امام حسین(ع) را قبول داشته و به ایشان عشق و ارادت دارند؛ افزود:  کمک‌های مؤمنانه فقط توزیع بسته‌های معیشتی مالی و درمانی نیست، چراکه اگر بتوانیم به فرهنگ و فرایند تعلیم و تربیت کمک کنیم نیز نوعی حضور مؤثر در رزمایش کمک‌های مؤمنانه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه مجموعه سپاه استان به خدمت به مردم افتخار می‌کند، ابراز کرد: در این راه سپاه، اگر کارنامه و جایگاهی دارد به واسطه حمایت‌ها و دلگرمی‌های مردم خونگرم، مؤمن، ولایتمدار و انقلابی استان است.

به گفته قاسمی خراسان جنوبی کمترین حوادث را در چهارشنبه آخر سال داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها