خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

بیمارستان کودکان گرگان در بودجه ۱۴۰۰ ردیف اعتباری گرفت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی گرگان و سد شصت کلا در بودجه ۱۴۰۰ ردیف اعتباری گرفتند.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۱۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، قدرت الله عابدی شامگاه جمعه در گفتگوی خبری اظهار کرد: در ابتدای سال ۹۹، طرح کاداستر در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی گلستان اجرا شده بود که در پایان امسال به ۷۰۰ هزار هکتار می رسد.

طبق گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در سه سال اخیر ۱۵ هزار هکتار بیابان زدایی در استان انجام شده است.

عابدی اضافه کرد: در سال گذشته ساخت سه هزار واحد مسکن محرومان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به استان، دو هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: در دو سال اخیر احداث یا مرمت ۳۶ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی در استان با اعتبار هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان انجام شده است.

عابدی همچنین گفت: در سال اخیر ۴۲ واحد آموزشی با ۲۲۸ کلاس درس و با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در گلستان به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان توضیح داد: در خصوص بودجه ۱۴۰۰ استان تعامل همه جانبه با مجمع نمایندگان و سایر مسئولان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوز کمیسیون ماده ۲۳ دو پروژه در گلستان اخذ شد.

عابدی توضیح داد: از سه پروژه ای که در حوزه آب در بودجه سال ۱۴۰۰ در کشور مجوز و ردیف اعتباری گرفت یک پروژه (سد شصت کلا) مختص گلستان بود که مشکل آب شرب گرگان را حل می‌کند.

وی گفت: همچنین بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی گرگان توانست ردیف اعتباری بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار